-
1.
Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛ Writer : بهاری، شهلا ؛
Journal:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science (20 page(s) - From 231 to 250 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریService Qualitycustomer satisfactionhotel industrycustomer loyaltyCustomer Trustمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
2.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 Ranking C (Azad University (13 page(s) - From 59 to 71 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
3.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 Ranking A (Azad University (13 page(s) - From 71 to 83 )
Keywords:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند
-
4.
Writer : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
Journal:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (13 page(s) - From 112 to 124 )
-
5.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:اندیشه جغرافیایی»زمستان 1396 - شماره 17 (20 page(s) - From 59 to 78 )