-
1.
Writer : سالاریان، آزیتا ؛ محمدی، حمیدرضا ؛
Journal:طب جانباز»زمستان 1397 - شماره 42 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (6 page(s) - From 16 to 21 )
Keywords:ادراکاتکیفیت خدماتجانبازان
-
2.
Writer : میکائیلی، فتاح ؛ آقا گلزاده، غلامحسین ؛
Journal:پژوهش های مدیریت انتظامی»پاییز 1393 - شماره 31 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 465 to 491 )
Keywords:ادراکاتانتظاراتکيفيت خدماتپاسخگويياطمينانهالگويقابل اعتمادحفظ ظاهرپلیسسنجش کیفیت خدماتکارکنانمدیریت کیفیت
-
3.
Writer : مقبل باعرض، عباس ؛ محمدی، علی ؛
Journal:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»بهار 1382 - شماره 38 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (9 page(s) - From 54 to 62 )
Keywords:ادراکاتکیفیتانتظاراتخدمتخدمات درمانیالگوی شکافهاسروکوال 1کیفیت خدمتخدماتبیماراناندازهگیری کیفیت خدماتکارکنانبخش خدمات درمانی
-
4.
Writer : رهبر، مریم ؛ معماری، ژاله ؛ اصغری جعفرآبادی، محمد ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1394 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 119 to 146 )
Keywords:ادراکاتوفاداریخدمات ورزشیتوجه انحصاریSport ServicesConceptionsExclusive intentionsLoyalty
-
5.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
Writer : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
Journal:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 143 to 167 )
Keywords:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)Rural ICTIsfahan (Province)PerceptionEService Qualitycustomer satisfactionServiceExpectations
-
6.
Writer : درویش، حسن ؛ مصطفوی، غلامعلی ؛ قهرمانی، رضا ؛ چهارمحالی، حسن ؛
Journal:مطالعات منابع انسانی»پاییز 1391 - شماره 5 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 111 to 127 )
Keywords:ادراکاتکیفیت خدماتکیفیتانتظاراتمدل سروکوالموفقیت دورکاری
-
7.
Writer : سعیداردکانی، سعید ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ زارعیان، محمد ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 107 to 124 )
Keywords:ادراکاتکیفیت خدماتمشتریانانتظاراتکارکنان بانککارکنانمدل تحلیل شکافکیفیت خدمات بانکی
-
8.
Writer : جزنی، نسرین ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 53 to 68 )
Keywords:ادراکاتانتظاراترضایت مشتریتئوری عدم تطابقخدمات مطلوبکیفیت خدمات آنلایناطلاعاتمشتریالکترونیکی