-
1.
Corresponding Author : جامی پور، مونا ؛ Writer : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 46 to 67 )
Keywords:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتریCustomer Experience Management (CEM)customer experienceSocial commercesocial media
-
2.
Writer : جامی پور، مونا ؛ رحمتی، الهام ؛ حسين زاده، مهناز ؛ طاهري، غزاله ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 651 to 676 )
Keywords:رسانههای اجتماعیتجارت اجتماعیوب 2/0روش بهترین ـ بدترین (BWM)هوشمندی رقابتی2/0وباطلاعاتهوشمندی رقابتیفناوریشاخص
-
3.
Corresponding Author : براخاص، حسین ؛ Writer : شفیعی، شهرام ؛ همتی نژاد، مهرعلی ؛ قره خانی، حسن ؛
Journal:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 165 to 184 )
Keywords:صنعت ورزشرسانه های اجتماعیتجارت اجتماعیاکوسیستم تجاری ورزشیsports business ecosystemsports industrySocial commercesocial media
-
4.
Writer : بردبار، عارفه ؛ غنبر طهرانی، نسیم ؛ رجائی هرندی، سعیده ؛ Corresponding Author : عبدالوند، ندا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 895 to 918 )
Keywords:وب 0/2تجارت اجتماعیمدل کسبوکارگردشگری اجتماعیSocial tourismbusiness modelSocial commerceweb 2.0وباطلاعاتصنعت گردشگریپژوهش
-
5.
Writer : جامی پور، مونا ؛ معینی، حسین ؛ بهرامیان، مریم ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 32 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 39 to 56 )
Keywords:مدل بلوغرسانه اجتماعیتجارت اجتماعیمدل بلوغ قابلیت یکپارچهارزیابی عملکرد.integrated maturitymaturity modelSocial commerceperformance evaluationsocial media
-
6.
Corresponding Author : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ Writer : کشاورز رضایی، مریم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 19 to 48 )
Keywords:مدل سازی ساختاری تفسیریشبکه اینستاگرامتوسعه تجارت اجتماعیتجارت اجتماعیSocial commerceSocial Commerce DevelopmentInstagram Social NetworkInterpretive Structural Modelingعواملکاربراناینستاگرامتجارت الکترونیکیمدلتجربه خرید آنلاین
-
7.
Corresponding Author : فاریابی، محمد ؛ Writer : عزیزخواه آلانق، سعیده ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 373 to 394 )
Keywords:اعتمادقصد خریدتجارت اجتماعیساختار تجارت اجتماعیSocial commerce constructionPurchase IntentionSocial commerceTrust
-
8.
Writer : کوشا، بهناز ؛ دانایی، ابوالفضل ؛ Corresponding Author : رشیدی، احتشام ؛
Journal:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1400 - شماره 37 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 96 to 133 )
Keywords:تجارت اجتماعیاینستاگرامافراد مشهورنگرش به نشان تجاریجذابیت محصولproduct appealInstagramcelebritiesBrand attitudeSocial marketing
-
9.
Corresponding Author : پوطی، نسیبه ؛ Writer : تقوی فرد، محمدتقی ؛ تقوا، محمدرضا ؛ فتحیان، محمد ؛
Journal:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 1 to 34 )
Keywords:تحلیل شکافمرور نظاممندپذیرش نوآوریتجارت اجتماعیSystematic reviewgap analysisSocial commerceAcceptance of Innovationاجتماعیپذیرش تجارت اجتماعیمشتریهـاپژوهشبـهپلتفرمپـژوهش
-
10.
Writer : ساجدی خواه، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ شاهین، آرش ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»پاییز 1400 - شماره 63 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 1 to 30 )
Keywords:رگرسیون تابعیعملکرد فروشتجارت اجتماعیتوصیه مشتریانمحصولات تجربیSocial BusinessCustomer RecommendationFunctional RegressionForoush Performanceمحصولفروشمشتریانکاربراننظراتفـروشبـا