-
1.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
Journal:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 167 to 188 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده
-
2.
Writer : عباسی، عباس ؛ زندی لک، مسعود ؛ خلیفه، مجتبی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 31 to 44 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیارزش برنداعتماد به برندترجیح برندکیفیت ادراکشده
-
3.
Writer : حیدری، لیلا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 71 to 88 )
Keywords:وب سایتکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندهوادارانمولفه های تعاملیباشگاه های فوتبال تبلیغات دهان به دهانتداعی برند.وبلیگ برتر فوتبال ایراناطلاعاتباشگاهاینترنتمدیران
-
4.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ خورسندنژاد، آرزو ؛ عبداللهی، سیده معصومه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 77 to 92 )
Keywords:وفاداری به نام تجاریکیفیت ادراک شدهارزش ویژه نام تجاریاثربخشی تبلیغتداعی های نام تجاری
-
5.
Writer : معماری، ژاله ؛ اصغری جعفرآبادی، محمد ؛ مسکین، عالیه ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1393 - شماره 8 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 129 to 146 )
Keywords:بخش بندي بازاركيفيت ادراك شدهمجموعه هاي ورزشي بخش خصوصيmarket segmentationperceived quality sport private complex
-
6.
Writer : نیکفرجام، مهدی ؛ عبدالوند، ساره ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 123 to 156 )
Keywords:سیستم دینامیکبرندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
7.
Writer : اژدری، علی ؛ نایبزاده، شهناز ؛ حیرانی، فروغ ؛
Journal:مدیریت سلامت»پاییز 1394 - شماره 61 Ranking Science-Research (Ministry of Health/ISC (16 page(s) - From 31 to 46 )
Keywords:آگاهیبیمارستانمسئولیت اجتماعیوفاداریتداعیکیفیت ادراکشده
-
8.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
9.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 35 to 58 )
Keywords:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهBrand awarenessperceived qualitybrand imagebrand equity of Ramsar Townshipbrand loyaltyمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
-
10.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 19 to 34 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید