Journal (Article count) |
---|
Journal پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
Journal مدیریت بازرگانی 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 2 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 2 |
-
1.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
2.
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 83 to 102 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری