keyword کیفیت رابطه با مشتری / (5 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : محرابی، جواد ؛ Corresponding Author : زکی پور، مهدی ؛
Journal:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1400 - شماره 115 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 163 to 183 )
Keywords:خصوصیات فروشندهرفتار فروش رابطهمندقیمت درکشدهآمادگی مشتری برای رابطهوفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتریPerceived priceSalespeople’s Personality TraitsCommunicative Selling BehaviorQuality of Relationship with CustomerCustomer’s Willingness for RelationshipCustomer Loyalty
-
2.
Corresponding Author : صالحی، صادق ؛ Writer : بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (35 page(s) - From 61 to 95 )
Keywords:وفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتریصنعت رستوران داریcustomer loyaltyQuality Relationship with the CustomerRestaurant Industryمشتریرستورانرضایت مشتریوفاداری مشتریان
-
3.
Writer : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛
Journal:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 page(s) - From 780 to 789 )
Keywords:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریTabrizhotel industrycustomer loyaltyperceived qualityQuality Relationship with the Customerهتلوفاداری مشتری
-
4.
Writer : روستا، احمد ؛ اکبرزاده صفویی، مرتضی ؛ زنگیان، سمیه ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 13 to 44 )
Keywords:رضایت مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندکیفیت رابطه با مشتریتعهد در رابطهتصویر برند بیمارستان
-
5.
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 83 to 102 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- ب (2 Article)