![103](/view/entityimage/pageimage/cmd.gif?articleid=1307163&number=64&pagenumber=103&language=fa)
تاثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک:تحلیل نقش تعدیل گر سبک ارتباطی خانواده مقاله
نویسنده: خادمی گراشی، مهدی ؛ نوروزی، مهناز ؛
چشم انداز مدیریت بازرگانی پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 103 تا 118 )
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![103](/view/entityimage/pageimage/cmd.gif?articleid=1307163&number=64&pagenumber=103&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.