چکیده:
بازاریابی دیجیتال نسل جدیدی از بازاریابی محسوب میشود. امروزه برای اینکه بتوان کسبوکارها را حفظ کرده و گسترش داد، نیاز است که تغییراتی را در نوع تبلیغات و شیوه فعالیت کاری ایجاد کرد. دیگر مانند گذشته نیست که بتوان با یک تبلیغ تلویزیونی که بهترین بوده است، مشتریان زیادی را به دست آورد. چه قبول کنیم یا نکنیم، زندگی همه ما دیجیتالی شده است و ابزارهای کنار دست ما مانند گوشی موبایل، تبلت، ماهواره و غیره تصدیقکننده این حرف هستند؛ پس باید کسبوکار خود را همراه با دیجیتالی شدن پیش برده تا بتوان دوام بقای خود را تضمین کرد. برای اینکه به این مسئله دسترسی پیدا کرد، باید با تکنیکهای بازاریابی دیجیتال آشنا شد. تکنیکهای بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ هر ساله تغییرات زیادی میکند و میبایست همواره اطلاعات خود در این زمینه را بهروز کرد. این مقاله کلیات و تعارف بازاریابی دیجیتال را بیان کرده و به تشریح کلیه ابزارها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال می پردازد.
Digital marketing is a new generation of marketing. Today, in order to maintain and expand businesses, it is necessary to make changes in the type of advertising and the way it operates. It is no longer the case that you can get a lot of customers with a TV commercial that has been the best. Whether we accept it or not, the lives of all of us have become digital, and the tools at our disposal, such as mobile phones, tablets, satellites, etc., confirm this; so you have to grow your business with digitalization to ensure its survival. To access this issue, you need to be familiar with digital marketing techniques. Digital marketing techniques or digital marketing changes a lot every year and you should always update your information in this field. This article describes the generalities and definitions of digital marketing and describes all the tools and techniques of digital marketing.
خلاصه ماشینی:
در این سبک از بازاریابی، کسب وکارها از کانال های دیجیتال نظیر موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی، ایمیل ، وب سایت ها و اپلیکیشن های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و آتی خود استفاده میکنند.
ir 5 Digital Marketing 1 بازاریابی درونگرا (اینباند مارکتینگ ) بازاریابی درونگرا موضوعی است که این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده و به عنوان روشی کارآمد برای جذب ، جلب تعامل و سرگرم کردن مشتریان در فضای آنلاین شناخته میشود.
به همین دلیل ، نقش استراتژی بازاریابی شما جذب و تبدیل با کیفیت ترین سرنخ ها به مشتری از طریق وب سایت و کانال پشتیبانی دیجیتال برای افراد گروه فروش خود خواهد بود.
با این کار، در بخش های مختلف SERP حاصل از جستجوی کلمات کلیدی معین یا عبارات خاص ، تبلیغات مورد نظر بازاریاب به نمایش درمیآیند بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) «بهینه سازی موتور جستجو» (Search Engine Optimization) یا اصطلاحاً «سئو» (SEO)، به فرآیندی اطلاق میشود که میزان بازدید وب سایت شما را از طریق موتورهای جستجوی رایگان به صورت ارگانیک افزایش میدهد.
سئو همان طور که در بالا بیان کردیم ، شامل تکنیک هایی است که به شما در بهینه سازی سایت کمک میکند؛ حال این تکنیک ها هرکدام ممکن است در زمانی در اوج باشند و در زمانی دیگر از بین بروند بازاریابی محتوا (MarketingConcept ) «بازاریابی محتوا» (Content Marketing) ، روشی است که در آن شما میتوانید با تولید محتوای باکیفیت برای کاربران خود، فروش بیشتری را به دست آورید.