موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 12 |
علوم سیاسی 8 |
حسابداری 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 21 |
-
11.
نویسنده : شاکری، زهره ؛ قره بیگلو، حسین ؛ عماری، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1398 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 898 تا 921 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونفراترکیبمصرف نمایشیفرایند مصرف نمایشیمصرفبازارمدلمصرفکننده
-
12.
نویسنده : شاکری، زهره ؛ قره بیگلو، حسین ؛ عماری، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1398 - شماره 5 ISC (25 صفحه - از 310 تا 334 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونفراترکیبمصرف نمایشیفرایند مصرف نمایشیمصرفمحصولکداجتماعیبازاراطلاعات
-
13.
نویسنده : ویلکی، آیه ؛ عماری، حسین ؛ قره بیگلو، حسین ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 16 (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالیآمیخته بازاریابی دیجیتالینظریه دنیس
-
14.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ عماری، حسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1393، سال نهم - شماره 22 (16 صفحه - از 27 تا 42 )
-
15.
نویسنده : عماری، حسین ؛ زنده دل، احمد ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1391 - شماره 20 ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندشخصیت برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برندصنعت شکلاتتاثیر واسطه ایارزش ویژهتصویر ذهنیمشتریشکلاتشخصیت
-
16.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ عماری، حسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1390، سال ششم - شماره 13 (16 صفحه - از 115 تا 130 )
-
17.
نویسنده : ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ میرویسی، مجید ؛
مجله:پژوهشگر»زمستان 1388 - شماره 16 (11 صفحه - از 105 تا 115 )
-
18.
نویسنده : ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1388 - شماره 43 ISC (32 صفحه - از 101 تا 132 )
-
19.
ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: بر ارزش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور
نویسنده : ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ مستقیم بخشایش، سعید ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1388 - شماره 8 ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیلیزرلکیفیت فنیکیفیت کارکردیادراک کیفیت خدماتکیفیت خدماتبانکمدلبانک پاسارگادمشتری
-
20.
نویسنده : ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ موسوی حسینی، سید علی ؛
مجله:مدیریت بهره وری»زمستان 1386 - شماره 3 ISC (22 صفحه - از 105 تا 126 )
کلیدواژه ها:تکنولوژیسطح تکنولوژیتوانایی تکنولوژیمدل های سنجش سطح و توانایی تکنولوژیضریب کمک تکنولوژیکارکنانارزشیابیارزشیابی کارکنان