موسوی، سید علی رضا/ 15 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 9 |
حقوق 2 |
علوم اجتماعی 2 |
حسابداری 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 15 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : مریدی، زهرا ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ سلطانی، رؤیا ؛ نویسنده مسئول : موسوی، سید علیرضا ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 24 تا 48 )
کلیدواژه ها:نظریه دادهبنیادقرارداد هوشمندبلاکچینتوافق سطح خدماتاطلاعاتمدلتوافقمشتریقراردادسطح خدمات
-
2.
نویسنده : موسوی، سید علی رضا ؛
مجله:مطالعات حقوق»بهار 1398 - شماره 30 (32 صفحه - از 71 تا 102 )
کلیدواژه ها:قراردادمالکیتحقوق مصرف کنندهشرکتخودرو
-
3.
نویسنده : موسوی، سید علی رضا ؛
مجله:سخن جامعه»زمستان 1397،سال هفتم - شماره 19 (32 صفحه - از 7 تا 38 )
کلیدواژه ها:تغییر جنسیتفقه و حقوقترانس سکسوالاختلالات هویت جنسیجنسیپزشکیاختلالزنجراحیقصاصفقهدرمان
-
4.
نویسنده : موسوی، سید علی رضا ؛ کناره فرد، مریم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (26 صفحه - از 25 تا 50 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندجوامع برندیرسانه اجتماعیشیوه های ارزش آفرینیشاخصه های جامعه
-
5.
نویسنده : دلوی اصفهان، محمدرضا ؛ قربانی، حسن ؛ موسوی، سید علی رضا ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»بهار 1391 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:فرهنگاعتمادسرمایه اجتماعیسند چشم انداز 1404
-
6.
نویسنده : موسوی، سید علی رضا ؛
مجله:سوره اندیشه»آذر و دی 1390 - شماره 54 و 55 (2 صفحه - از 28 تا 29 )
-
7.
نویسنده : موسوی، سید علی رضا ؛
مجله:سوره اندیشه»آذر و دی 1390 - شماره 54 و 55 (2 صفحه - از 31 تا 32 )
-
8.
نویسنده : موسوی، سید علی رضا ؛ زارعی، حمید ؛ هنربخش، سمیرا ؛
مجله:حسابداری مدیریت»پاییز 1390 - شماره 10 ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:حاکمیت شرکتیخطای پیشبینی سود مدیریتاعضای غیرموظف هیئتمدیرهکارایی عملیاتی.
-
9.
نویسنده : موسوی، سید علیرضا ؛ کشاورز، حمیده ؛
مجله:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره -21 (ویژهنامه) (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:ریسک سیستماتیکتامین مالیساختار سرمایهتئوری توازی ایستاتئوری ترتیب هرمیتئوری جریان نقد وجوه
-
10.
نویسنده : موسوی، سید علی رضا ؛ نونژاد، سید مسعود ؛ قائدی، مهنوش ؛
مجله:پژوهشگر»بهار 1388 - شماره 13 (14 صفحه - از 56 تا 69 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهباورهای مشترینگرش مشتریمشتریمشتریاناطلاعات