موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 18 |
میان رشته ای 2 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 20 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 5 |
علمی-پژوهشی 3 |
ب 2 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Ghorbani Shemshadsara، Zahra ؛ نویسنده : Ahour، Touran ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛
مجله:Language Horizons»Spring 2024, Volume 8 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 165 تا 190 )
کلیدواژه ها:raisingText StructureCognitively complex textscognitively simple textslinguistically complex textstextual awareness
-
2.
نویسنده : Eslami، Rogayeh ؛ Ahour، Touran ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2024 - Number 27 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (29 صفحه - از 198 تا 226 )
کلیدواژه ها:Collective EfficacyCollaborative content learningTEFL students
-
3.
نویسنده : Esmaeili، Mina ؛ Ahour، Touran ؛ نویسنده مسئول : Seifoori، Zohreh ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2023, Volume 13 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 185 تا 199 )
کلیدواژه ها:IRFclassroom discourseTeaching experiencereferential questionsInferential Questions
-
4.
نویسنده : Ghorbani Shemshadsara، Zahra ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahour، Touran ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2022, Volume9 - Number 4 رتبه الف/ISC (23 صفحه - از 52 تا 74 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEFL learnersAwareness-raisingcomputer-based instructionText Structure
-
5.
نویسنده : Ahour، Touran ؛ Sarbakhshian، Behrouz ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2022, Volume 12 - Number 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 129 تا 148 )
کلیدواژه ها:Personality traitsIntercultural Communicative Competenceintercultural contact
-
6.
نویسنده : Ghorbani Shemshadsara، Zahra ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahour، Touran ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2022, Volume 11 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 90 تا 106 )
کلیدواژه ها:reading comprehensiontrainingself-regulated strategiesText StructureMulti-component
-
7.
Investigating Iranian EFL Learners' Negotiation Types in Writing with Different Scaffolding Patterns
نویسنده مسئول : Mohammadzadeh، Aysheh ؛ نویسنده : Ahour، Touran ؛ Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:Language Horizons»Winter and Spring 2022, Volume 6 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها:EFL learnerssymmetrical scaffoldingasymmetrical scaffoldingCollaborative writingNegotiation Types
-
8.
نویسنده : Esmaeili Bavili، Mina ؛ Ahour، Touran ؛ نویسنده مسئول : Seifoori، Zohreh ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2021, Volume 11 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 149 تا 170 )
کلیدواژه ها:IRFclassroom discourseproficiency levelTeaching experienceGraduatedContingent FeedbackGraduated/Contingent Feedback
-
9.
نویسنده : Sajedi، Leila ؛ Ahour، Touran ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2021-Volume 8, Nuber 3 رتبه الف/ISC (28 صفحه - از 125 تا 152 )
کلیدواژه ها:PerceptionchallengeResearch ArticlePerformance
-
10.
نویسنده : Sajedi، Leila ؛ Ahour، Touran ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2021, Volume 10 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 124 تا 138 )
کلیدواژه ها:PerceptionTEFL Postgraduate studentsResearch article publishingRAEFLIranIranian TEFLRAs