حاجی بابایی، حسین/ 5 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
نشریه جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 4 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : طاهری مینا، فوزیه ؛ لطیفی، میثم ؛ حاجی بابایی، حسین ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 ، ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 202 تا 231 )
-
2.
نویسنده : حاجی بابایی، حسین ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندعشق به برندترجیح مشترینوستالژی فراخوانده شده
-
3.
نویسنده : جهانیان، مهدی ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ شافعی، رضا ؛ حاجی بابایی، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»تابستان 1399 - شماره 10 ، ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 1392 تا 1422 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمخدمات مخابراتیبازاریابی کلنگربازاریابیبازاربازاریابی رابطه مندارتباطاتشناساییخدمات
-
4.
نویسنده : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرویکرد ترکیبیاعتماد به برندعشق به برندتداعی های ناشی از برندعشقمشتریرضایتاعتمادپژوهشBrandمدلمصرفکننده
-
5.
نویسنده : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ فلاح شمس، میر فیض ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1395 - شماره 44 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 103 تا 126 )
کلیدواژه ها:رویکرد ترکیبیتداعیات برندرمانتیسم فردیآناگرامخودابرازی برندبعد هیجان شخصیت برندشخصیتخودابرازیتداعیاتبرنـدپژوهشبـا