-
1.
نویسنده مسئول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ نویسنده : خانلری، امیر ؛ شفق، هانی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1393، دوره اول - شماره 2 ISC (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها:تناسببرندارزش ویژه برندبسط برند
نویسنده مسئول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ نویسنده : خانلری، امیر ؛ شفق، هانی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1393، دوره اول - شماره 2 ISC (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها:تناسببرندارزش ویژه برندبسط برند