کلیدواژه بسط برند / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عبادی، عاطفه ؛ پسیان، غلامرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 21 (29 صفحه - از 233 تا 261 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیمحیط رقابتینگرش نسبت به برندتطبیق طبقه کالابسط برندبسطمحصولاتاطلاعاتتطبیقمحصول جدیدمصرفکنندگان
-
2.
نویسنده مسئول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ نویسنده : خانلری، امیر ؛ شفق، هانی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1393، دوره اول - شماره 2 ISC (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها:تناسببرندارزش ویژه برندبسط برند
-
3.
نویسنده : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ سینایی، مهدی ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1391 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها:رقابتبرندبسط برندارزیابی بسط برندتئوری طبقهبندیتعمیم نگرشغلبه نسبی برندمفهوم تناسببسطمشتریانبازارمحصول جدیدآزمونتناسب
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
نشریه پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)