کلیدواژه ارزش مشتری / (36 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : خجسته اهوازی، جمال ؛ آیتی مهر، محمد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحه - از 355 تا 366 )
کلیدواژه ها:ارزش مشتری رضایت وفاداری هزینه جابجایی بازاریابی صنعتی شرکت پارس آنلاین
-
22.
نویسنده : عباسی، ابراهیم ؛
مجله:حسابداری ارزشی و رفتاری»بهار و تابستان 1396 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 215 تا 232 )
کلیدواژه ها:گزارشگری مالیافشاءهزینه حقوق صاحبان سهامارزش مشتریاینترنت (وب سایت)
- 23.
-
24.
نویسنده : غلامیان، محمدرضا ؛ مظفری، عظیمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1395 - شماره 17 (29 صفحه - از 93 تا 121 )
کلیدواژه ها:شبکه عصبیخوشه بندیدرخت تصمیمارزش مشتریمدل آر.اف.اممشتریمشتریانافبانکمدلویژگیها
-
25.
نویسنده : محمدی، علی ؛ صفائی، بهزاد ؛ خلیفه، مجتبی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:کارآفرینینوآوریبازارمحوریارزش مشترییادگیری محوریهتلهای چهار و پنج ستاره ایرانهتلیادگیریمحوریپژوهشمدیرانسازمانهامدل
-
26.
نویسنده : عاملی بصیری، مرضیه ؛ قره خانی، محسن ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1394 - شماره 119 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل RFMقوانین انجمنیبخشبندی مشتریانارزش طول عمر مشتریتحلیل سلسله مراتبیفروش متقاطعمشتریبیمهمشتریانارزش مشتریشرکت بیمهارزش
-
27.
نویسنده : بیورانی، حسین ؛ عظیمی، محرم ؛
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1394 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 119 تا 134 )
کلیدواژه ها:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریدرخت تصمیمارزش مشتری و ارزش عمر مشتریمشتریمشتریانطبقهارزش مشتریاطلاعاتطبقهبندی
-
28.
نویسنده : بشیری موسوی، سید علیرضا ؛ افسر، امیر ؛ محجوبی فرد، ارش ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1394، دوره نوزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارزش مشتریتحلیل سلسله مراتبی فازیK-meansمشتریمشتریانهرم ارزش مشتریاطلاعاتبانکروش تحلیل سلسلهمراتبی فازیوزن
-
29.
نویسنده : عاملی بصیری، مرضیه ؛ قره خانی، محسن ؛
مجله:افق بیمه»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 12 (7 صفحه - از 19 تا 25 )
کلیدواژه ها:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریارزش مشتریفروش متقاطع
-
30.
نویسنده : مهاجری، میترا ؛ روستا، احمد ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ حسینی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1393 - شماره19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 39 تا 53 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش مشتریعوامل بازدارندة جابجایی مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- ب (7 مقاله)