کلیدواژه بازاریابی الکترونیکی / (63 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:سیاست نامه علم و فناوری»زمستان 1397 - شماره 25 رتبه ج (وزارت علوم (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیمدیریت منابع انسانی الکترونیکیراهبرد کسبوکار الکترونیکیمزیت رقابتی شرکتهای بازیساز
-
42.
نویسنده : قره، محمدعلی ؛ آنت، زینب ؛ جمشیدی، امید ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 155 تا 169 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریموتورهای جستجووبسایتهاشبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکی
-
43.
نویسنده : بنی سعید، سعید ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (10 صفحه - از 104 تا 113 )
کلیدواژه ها:اینترنتبازاریابی الکترونیکیبین الملل
-
44.
نویسنده : رضایی، محسن ؛ حامدی، ارکیده ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (16 صفحه - از 3695 تا 3710 )
کلیدواژه ها: صادراتبازار یابی اینترنتی اینترنت بازار یابی الکترونیکی
-
45.
نویسنده : قاسمی حامد، عباس ؛ نبی، زهره ؛ آقابابایی، فهیمه ؛
مجله:تحقیقات حقوقی»بهار 1396 - شماره 77 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 91 تا 115 )
کلیدواژه ها:مصرف کنندهتجارت الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیتامین کنندهتبلیغ الکترونیکی
-
46.
نویسنده : احمدی زاد، آرمان ؛ ورمقانی، مریم ؛ کفچه، پرویز ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 197 تا 224 )
کلیدواژه ها:بازاریابیصنعت گردشگریبازاریابی الکترونیکیکارکنانبازاریابی الکترونیکاستان کردستانفناوری اطلاعات
-
47.
نویسنده : بوجار دولابی، محبوبه ؛ برخورداری، علی ؛ بخشی شایق، محمد ؛
مجله:پژوهش ملل»خرداد 1395، دوره اول - شماره 6 (11 صفحه - از 24 تا 34 )
کلیدواژه ها:بازارگراییعملکرد سازمانعملکرد بازاربازاریابی الکترونیکیبانک ملتبازارعملکرد سازمانیپژوهشمدیران
-
48.
نویسنده : صادقی، محسن ؛ هادی، امیرحسین ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1394 - شماره 75 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 39 تا 64 )
کلیدواژه ها:ایرانبازاریابی الکترونیکیکاهش قیمت تمامشدهتوسعه فضای رقابتیالزامات حقوقیکاهش قیمت تمامشدهقانونبنگاهتجارت الکترونیکیقانون تجارت الکترونیکیقانونگذاریهزینه
-
49.
نویسنده : دعایی، حبیب اله ؛ بی غم، زینب ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:امکان سنجیپياده سازیبازاريابی الکترونيکیبازارفرش دستباففرش دستبافبازاراطلاعات
-
50.
نویسنده : فریدفتحی، اکبر ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی»زمستان 1391 ، سال اول - شماره 4 (20 صفحه - از 17 تا 36 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیکیفیت وب سایتفدراسیون ورزشیتارماوبسایتاطلاعاتاینترنتجذابیت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (17 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (3 مقاله)
- همایش بین المللی (1 مقاله)