کلیدواژه تبلیغات / (528 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
61.
نویسنده : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیمشتریانشبکههای اجتماعیقصد خرید
-
62.
نویسنده : زیتونی، زویا ؛ دهقان، دکتر محمود ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (11 صفحه - از 38 تا 48 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیاثربخشیتبلیغات تلفن همراهتبلیغات تلفن همراهاطلاعات
-
63.
نویسنده : سلحشور، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : فیروزمندی، بهمن ؛
مجله:پژوهش های باستان شناسی ایران»تابستان 1401 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 147 تا 180 )
-
64.
نویسنده مسئول : فیض، داود ؛ نویسنده : علی پور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 13 تا 42 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنتنوگرافیASMRپرسونای برندهـاهــابــابـهبـابــربرنـدبــه
-
65.
نویسنده : کشت گر، نفیسه ؛ عباسپور، رضا ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (15 صفحه - از 921 تا 935 )
-
66.
نویسنده : رشیدی کلنگستانی، مهسا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (11 صفحه - از 401 تا 411 )
کلیدواژه ها:مدیریتتبلیغاتبازاریابیابزارهای نوین
-
67.
نویسنده : ایمانی نسب، بهنوش ؛ موسوی، سیدنجم الدین ؛ وحدتی، حجت اله ؛
مجله:معارف علوم اسلامی و علوم انسانی»بهار 1401 - شماره 8 (16 صفحه - از 42 تا 57 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتوفاداری مشتریانتصویرذهنیقصدخریدغیرواقعی بودنقضاوت مصرف کنندهمشتریتصویرقصد خریدقضاوتمحصولمصرفکنندهکیفیتواقعی
-
68.
نویسنده : کرمی فرد، محمد رضا ؛ قاسمی، حاکم ؛ رجائی، غلامعلی ؛ درویشی سه تلانی، فرهاد ؛ نویسنده مسئول : بزرگمهری، مجید ؛
مجله:مطالعات بین المللی»بهار 1401 - شماره 72 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 251 تا 276 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتجنگهوش مصنوعیواقعیت مجازیجنگ نرمسیاسیسیاستگذاریسیاستاطلاعاتآیندهتبلیغات جنگمدل
-
69.
نویسنده مسئول : امیری، صبا ؛ نویسنده : داوری، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها:تبلیغاترفتار مصرفکنندهعلوم شناختیبازاریابی عصبیبازاریابی شناختیعوامل پیشبرنده و بازدارندۀمصرفکنندگان
-
70.
نویسنده : بختیاری، سمیه ؛
مجله:گنجینه اسناد»بهار 1401 - شماره 125 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 71 تا 111 )
کلیدواژه ها:ایرانتبلیغاتپهلوی دومصنعت جهانگردیسازمان جلب سیاحان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (114 مقاله)
- ب (86 مقاله)
- الف (25 مقاله)
- علمی-ترویجی (18 مقاله)
- ملی (16 مقاله)
- B (15 مقاله)
- ج (11 مقاله)
- بین المللی (11 مقاله)
- A (9 مقاله)
- C (3 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- منطقه ایی (1 مقاله)
- د (1 مقاله)