کلیدواژه تبلیغات بازرگانی / (53 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : حاتمی، نگین ؛ صمدی، مهران ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:زنتبلیغات بازرگانیبا زنماییشبکه سه سیماGem Tvزنانشبکه Gem Tvآگهیتبلیغات
-
12.
نویسنده : مک مورتی، جان ؛ مترجم : کازرونی، سید مصطفی ؛
مجله:سیاحت غرب»بهمن و اسفند 1392، سال 11 - شماره 126 و 127 (8 صفحه - از 37 تا 44 )
کلیدواژه ها:نظام سرمایهداریتبلیغات بازرگانیسوءاستفاده از کودکان
-
13.
نویسنده : میناوند، محمدقلی ؛ فضل زاده، هوشنگ ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1393 - شماره 22 ISC (28 صفحه - از 197 تا 224 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازنمایینشانه شناسیتلویزیونتبلیغات بازرگانیناهماهنگی شناختیآگهیتبلیغات سلامتاسروغنسلامتمخاطبزن
-
14.
نویسنده : والی اصل، علیرضا ؛
مجله:مطالعات اخلاق کاربردی»زمستان 1393، سال چهارم - شماره 16 رتبه علمی-ترویجی (حوزه علمیه/ISC (31 صفحه - از 153 تا 183 )
کلیدواژه ها:اخلاقرسانه هاethicsتبليغات بازرگانیآسيبقربانيان تبليغاتتعاليم اسلامیdamage
-
15.
نویسنده : ابراهیمی، حدیث ؛ باقری قلعه سلیمی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:تبلیغات بازرگانیتصویر برندارزش برندتوسعه برندمحصولات تبرک
-
16.
نویسنده : اله یاری، محدثه ؛
مجله:علوم خبری»بهار 1394 - شماره 13 (52 صفحه - از 107 تا 158 )
کلیدواژه ها:قواعد ماهویتبلیغات بازرگانیقواعد شکلیاصول تبلیغات بازرگانیرعایت حقوق اشخاص
-
17.
نویسنده : صمیمی، شهرزاد ؛ نویسنده مسئول : ظفرمند، سید جواد ؛
مجله:نامه هنرهای تجسمی و کاربردی»بهار 1394- شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 81 تا 92 )
کلیدواژه ها:تلویزیونتبلیغات بازرگانیشبکه های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران
-
18.
نویسنده : خورسندیان، محمدعلی ؛ چیت ساز، فاطمه ؛
مجله:مطالعات حقوق خصوصی»تابستان 1394، سال چهل و پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 165 تا 185 )
کلیدواژه ها:مسئولیت مدنیحقوق رقابتآگهی تجاریتبلیغات بازرگانی
-
19.
نویسنده : فرقانی، محمد مهدی ؛ متقدم، عقیل ؛
مجله:رسانه»تابستان 1394 - شماره 99 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:نگرشتبلیغات بازرگانیالگوی استفادهکاربران اینترنتیاینترنتتبلیغاتکاربرانوبتبلیغات اینترنتیاینترنـتالگوی استفاده از اینترنتتبلیغـاتآزمون
-
20.
نویسنده : حایک، مریم ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1394 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:مدیریت مصرفتبلیغات بازرگانیاقتصاد مقاومتیفرهنگ مقاومتتبلیغمصرفمصـرفتبلیـغرسانههافرهنگتلویزیون
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (19 مقاله)
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)