کلیدواژه تبلیغات بازرگانی / (79 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : اله یاری، محدثه ؛
مجله:علوم خبری»بهار 1394 - شماره 13 (52 صفحه - از 107 تا 158 )
کلیدواژه ها:قواعد ماهویتبلیغات بازرگانیقواعد شکلیاصول تبلیغات بازرگانیرعایت حقوق اشخاص
-
42.
نویسنده : صمیمی، شهرزاد ؛ نویسنده مسئول : ظفرمند، سید جواد ؛
مجله:نامه هنرهای تجسمی و کاربردی»بهار 1394- شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 81 تا 92 )
کلیدواژه ها:تلویزیونتبلیغات بازرگانیشبکه های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران
-
43.
نویسنده : فرقانی، محمد مهدی ؛ متقدم، عقیل ؛
مجله:رسانه»تابستان 1394 - شماره 99 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:نگرشتبلیغات بازرگانیالگوی استفادهکاربران اینترنتیاینترنتتبلیغاتکاربرانوبتبلیغات اینترنتیاینترنـتالگوی استفاده از اینترنتتبلیغـاتآزمون
-
44.
نویسنده : خورسندیان، محمدعلی ؛ چیت ساز، فاطمه ؛
مجله:مطالعات حقوق خصوصی»تابستان 1394، سال چهل و پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 165 تا 185 )
کلیدواژه ها:مسئولیت مدنیحقوق رقابتآگهی تجاریتبلیغات بازرگانی
-
45.
نویسنده : حایک، مریم ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1394 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:مدیریت مصرفتبلیغات بازرگانیاقتصاد مقاومتیفرهنگ مقاومتتبلیغمصرفمصـرفتبلیـغرسانههافرهنگتلویزیون
-
46.
نویسنده : بی پروا، امیر ؛ ولیعهدی، سیدمحمدرضا ؛
مجله:علوم خبری»بهار 1395 - شماره 17 (28 صفحه - از 109 تا 136 )
کلیدواژه ها:تلویزیونکنوانسیون حقوق کودکبزهکاری اطفالتبلیغات بازرگانیپیشگیری تشدیدکودکانبزهکاریبزهکاری اطفالبرنامههای تلویزیونیاطلاعاتجرم
-
47.
نویسنده : پاداش، منا ؛ بهجت، حمیده ؛
مجله:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار و تابستان 1395، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:ترجمهتبلیغات بازرگانیدشواریهای ترجمهتئوری اسکوپوسویژگیهای زبانی تبلیغاتتبلیغاتمتناسکوپوسمخاطبزبانبـابینامتنیتبـه
-
48.
نویسنده : خزایی، سپیده ؛ صادقی، تورج ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/3 (12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتبلیغات بازرگانیتکنیک آیداجلب توجهایجاد علاقهتحریک تمایلسوق دادن به خریداثر بخشی تبلیغات و تبلیغات اثربخش
-
49.
نویسنده : حسینی پاکدهی، علیرضا ؛ مرادیان، یعقوب ؛
مجله:مطالعات میان فرهنگی»تابستان 1395 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 113 تا 142 )
کلیدواژه ها:نگرشتبلیغات بازرگانیمدیریت بدنتصور از بدنمصرف رسانه ای
-
50.
نویسنده : والی اصل، علیرضا ؛ جاهد، محسن ؛ کاوندی، سحر ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1395 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 171 تا 196 )
کلیدواژه ها:اخلاق کاربردیرسانه های جمعیتبلیغات بازرگانیاخلاق رسانهفایده گرایی اخلاقی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (20 مقاله)
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- علمی-ترویجی (8 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)