کلیدواژه تصویر سازمانی / (28 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : هوری زاده، آزاده ؛ نویسنده مسئول : فرهادپور، محمدرضا ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1400 - شماره 104 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 161 تا 185 )
کلیدواژه ها:خدمات کتابخانهایکتابخانههای عمومیمنابع اطلاعاتیمسئولیت اجتماعیتصویر سازمانی
-
22.
نویسنده مسئول : منظمی، امیرحسین ؛ نویسنده : شریعتی فیض آبادی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 127 تا 139 )
کلیدواژه ها:دانشجوعلوم ورزشیتصویر سازمانیدانشکده
-
23.
نویسنده مسئول : مهنی، امید ؛ نویسنده : مشایخی، منصوره ؛ مختاری، سهیلا ؛ فیضی، ایوب ؛ توان، عباس ؛
مجله:مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی»پاییز 1400 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 103 تا 122 )
کلیدواژه ها:مدارس اسلامی.هویت سازمانیتصویر سازمانیخوشبینی تحصیلی
-
24.
نویسنده : عابدی، آرمیتا ؛ قاسمی، حمید ؛ نویسنده مسئول : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:علوم ورزش»تابستان 1401- شماره 46 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 281 تا 298 )
کلیدواژه ها:تصویرکارکنانتصویر سازمانیسازمان ورزش و جوانانتصویر مثبت
-
25.
نویسنده : همتی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (22 صفحه - از 78 تا 99 )
کلیدواژه ها:هویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریاناداره امور مالیاتیمشتریسازمانمشتریانکارکنانرضایت مشتریرضایت مشتریانخدمات
-
26.
نویسنده : استادرحیمی، محسن ؛ کاظمی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : صیادشیرکش، سعید ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 158 تا 183 )
کلیدواژه ها:پیامدهاصنعت نفتتصویر سازمانیپیشایندها
-
27.
نویسنده : پرمهر، تورج ؛ جلیلوند، محمد ؛ نویسنده مسئول : بهرامی، شهاب ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی در ورزش»زمستان 1401، شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 132 تا 148 )
کلیدواژه ها:ارتباطات سازمانیسازمان ورزشیتصویر سازمانیتمدن سازمانی
-
28.
نویسنده : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 صفحه - از 79 تا 99 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکهویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریانمشتریسازمانمشتریانرضایت مشتریکارکنانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- د (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)