کلیدواژه تمرکز بر مشتری / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ماهر، علی ؛ نصیری پور، امیر اشکان ؛ محرابی، فرشته ؛
مجله:مدیریت سلامت»تابستان 1384 - شماره 20 ISC (6 صفحه - از 27 تا 32 )
کلیدواژه ها:بیمارستانتامین اجتماعیبهبود کیفیتتمر کز بر مشتری
-
2.
نویسنده : رحمانی نوروزآباد، سامان ؛ رستمی نوروزآباد، مجتبی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1393 ، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 461 تا 481 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریبهبود مستمرکار تیمیتمرکز بر مشتریکارکنانمدیرانمشـتری
-
3.
نویسنده : رحمانی، سمیه ؛ غلامی جمکرانی، رضا ؛
مجله:حسابداری مدیریت»زمستان 1395 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 81 تا 91 )
کلیدواژه ها:عملکرد شرکتتمرکز بر مشتریارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده
-
4.
نویسنده : مرادی، مهدی ؛ دلدار، مصطفی ؛ صابرماهانی، معصومه ؛
مجله:راهبرد مدیریت مالی»بهار 1398 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 71 تا 94 )
کلیدواژه ها:مدل لاجیتتمرکز بر مشتریسیاست پرداخت سود سهامسیاست پرداخت سود سهام شرکتمشتریوجوه نقدمشتریان
-
5.
نویسنده : موسوی، سید علیرضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 رتبه C (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 25 تا 40 )
کلیدواژه ها:بازده داراییهاتمرکز بر مشترینسبت گردش موجودیها
-
6.
نویسنده : همتی پناه، داود ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (20 صفحه - از 240 تا 259 )
کلیدواژه ها:بازاریابینوآوریعملکرد تجاریتمرکز بر مشتریتمرکز بر رقبا
-
7.
نویسنده : اسکافی اصل، مهدی ؛ تاری وردی، یدالله ؛
مجله:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»زمستان 1399 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 137 تا 156 )
کلیدواژه ها:مدیریت سوداقلام تعهدی اختیاریتمرکز بر مشتری
-
8.
نویسنده : مارزلو، قاسم ؛ دل داده مهربان، اسماعیل ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1400 - شماره 1 (12 صفحه - از 199 تا 210 )
کلیدواژه ها:عملکردتمرکز بر مشتریسالنهای ایروبیک استان گلستانمشتریمدیرانمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
9.
نویسنده : دلدار، سجاد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1400، دوره جدید - شماره 51 (13 صفحه - از 51 تا 63 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیفناوریانعطاف پذیریتمرکز بر مشتریبهرهوری تولیدارتباط با تامین کنندهپژوهشپرسشنامه
-
10.
نویسنده : منتظری، زهراسادات ؛
مجله:مدیران مبتکر»پاییز 1400 - شماره 3 (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:برنامهارزش برندتمرکز بر مشتریمدیریت کیفیت جامع( TQM )تمرکز بر منابع انسانیمدیریت کیفیت جامعمشتریرضایت مشتریTQMسازمانمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)