کلیدواژه خدمات بانک / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 250 تا 271 )
کلیدواژه ها:طراحی مدلتجربه مشتریخدمات بانکمدیریت تجربه مشتری
-
2.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ باقری، محمدهادی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (24 صفحه - از 33 تا 56 )
کلیدواژه ها:مشتریگراییفروشگراییرابطهمندی با مشتریحفظ مشتریخدمات بانککارکنان فروش
-
3.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ ترابی فارسیجانی، زهرا ؛
مجله:تدبیر»خرداد 1387 - شماره 193 (5 صفحه - از 44 تا 48 )
کلیدواژه ها:QFDمشتریبانکمشتریانکیفیتخدماتاطلاعاترضایت مشتریخدمات بانک