کلیدواژه درگیری مشتری / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : محمدی، آزاده ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 16 (17 صفحه - از 12 تا 28 )
کلیدواژه ها:بانکداری اسلامیتجربه برنددرگیری مشتریمدیریت ارزش برند مبتنی بر مشتری
-
12.
نویسنده : نظری عامله، کیانوش ؛ جعفری، پژمان ؛ غفاری، فرهاد ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1397، دوره نهم - شماره 2 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (10 صفحه - از 49 تا 58 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیجوامع برنداستراتژی محتوادرگیری مشتریکلینیکهای سلامتی
-
13.
نویسنده : کشوری، مریم ؛ گرایی، احسان ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1394، سال پنجم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 221 تا 234 )
کلیدواژه ها:کتابخانه های عمومیوفاداری مشتریاندرگیری مشتریان در خدماتغرب کشور ایرانمشتریکتابخانهدرگیری مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)