کلیدواژه رتبهبندی مشتریان / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عربی، رحمان ؛ هداوند، مجتبی ؛ معصومی خلجی، حمیدرضا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (9 صفحه - از 320 تا 328 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریشبکه عصبیرتبه بندی مشتریان
-
2.
نویسنده : تقوی فرد، محمد تقی ؛ محمدخانی، امیر ؛ لطفی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 40 تا 52 )
کلیدواژه ها:بانکدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندیدسته بندیرتبهبندی مشتریان
-
3.
نویسنده : تقوی فرد، محمدتقی ؛ محمدخانی، امیر ؛ لطفی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1400 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 48 تا 61 )
کلیدواژه ها:بانکدادهکاویدستهبندیمدیریت ارتباط با مشتریخوشهبندیRFMرتبهبندی مشتریان
-
4.
نویسنده : اصغری، فرزاد ؛ احمدی، فرید ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1397 - شماره 71 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 185 تا 223 )
کلیدواژه ها:خوشهبندی مشتریانصندوق کارآفرینی امیدرتبهبندی مشتریانپیشبینی وضعیت اعتباری متقاضیان تسهیلاتتحلیل عاملی رب پی سی ایالگوریتم دو مرحلهای «کیمینز»
-
5.
نویسنده : علیزاده، ژیلا ؛
مجله:بانک و اقتصاد»فروردین و اردیبهشت 1387 - شماره 91 (2 صفحه - از 34 تا 35 )
کلیدواژه ها:بانکقانون مبارزه با پولشوییرتبهبندی مشتریانبانکهای خارجی
-
6.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ امین، فرشته ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1386 - شماره 56 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 141 تا 172 )
کلیدواژه ها:نظام بانکیرتبهبندیAHPمشتریمداریبازاریابی رابطهمندهرم مشتریمشتریمشتریانبانکمدلسازمانرتبهبندی مشتریاناولویتبندی مشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)