کلیدواژه اولویتبندی مشتریان / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علی نژاد، علیرضا ؛ خلیلی، جواد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1397 - شماره 39 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 95 تا 112 )
کلیدواژه ها:مدیریت زنجیره تامین سبزتئوری سیستم های خاکستریتصمیمگیری با معیارهای چندگانهاولویت بندی مشتریان
-
2.
نویسنده : رزمی، جعفر ؛ قنبری، آرش ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار و تابستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:مدیریت دوره عمر مشتری CRMارزش دوره عمر مشتری CLVاولویتبندی مشتریانمشتریمشتریانبیمهمدلاطلاعاتارزشCLV
-
3.
نویسنده : اصغری زاده، عزت الله ؛ امین، فرشته ؛
مجله:پژوهش ها و سیاست های اقتصادی»زمستان 1384 - شماره 36 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 5 تا 32 )
کلیدواژه ها:بهرهوریاولویتبندیمشتریمداریMADMخدمات بانکیبازاریابی رابطهمندهرم مشتریفرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)مشتریمشتریانبانکاولویتبندی مشتریان
-
4.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ امین، فرشته ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1386 - شماره 56 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 141 تا 172 )
کلیدواژه ها:نظام بانکیرتبهبندیAHPمشتریمداریبازاریابی رابطهمندهرم مشتریمشتریمشتریانبانکمدلسازمانرتبهبندی مشتریاناولویتبندی مشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- B (1 مقاله)