کلیدواژه مدل کانو / (77 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
61.
نویسنده : باقری، مهدی ؛ ابویی، محمدحسین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 93 تا 113 )
کلیدواژه ها:مدل کانوارتباط با مشتريانچرخه عمر مشتريماتريس اهميت - عملکردمشتریمشتریانچرخه عمرکانوخردهفروشاناطلاعاتویژگیهاعملکرد
-
62.
نویسنده : صادقی مقدم، محمدرضا ؛ زارعی دودجی، ابوالقاسم ؛ صادقی مقدم، علی اصغر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:رویکرد فازی مدل کانوپرسشنامه فازی کانوجدول ارزیابی فازی کانوطبقه بندی ویژگی های کیفیتتحلیل نیازهای مشتریکانومدل کانوفازیرویکرد فازی
-
63.
نویسنده : شائمی برزکی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ پورمصطفی خشکرودی، مهدی ؛ بالوئی جام خانه، هادی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 123 تا 142 )
کلیدواژه ها:مدل کانوخدمات اینترنیمدل وبکوال
-
64.
نویسنده : دانشیان، فاطمه ؛ اولیاء، محمد صالح ؛ رنجبریان، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 165 تا 192 )
کلیدواژه ها:مدل کانورویکرد توسعه کارکرد کیفیتبرنامه ریزی استراتژیک بازاریابیفرش ماشینی و تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ایاستراتژیمشتریبازاربازاریابیمشتریانگسترش کارکرد کیفیتاستراتژیک
-
65.
طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی
نویسنده : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریداده کاویمدل کانوقوانین انجمنیمشتریمشتریان
-
66.
نویسنده : بیرجندی، حشمت ؛ محمدی، الهام ؛
مجله:تدبیر»فروردین 1390 - شماره 227 (11 صفحه - از 41 تا 51 )
کلیدواژه ها:مشتریتجهیزاتمدل کانومشتریانتیپرضایت مشتریبازاریابی
-
67.
نویسنده : عارفی، محبوبه ؛ زندی، خلیل ؛ شهودی، مریم ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1390، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 125 تا 151 )
کلیدواژه ها:کیفیتگسترش عملکرد کیفیت (QFD)خانه کیفیت (HoQ)مدل کانو (Kano)رشته علوم تربیتیکانودانشجویانگسترش عملکرد کیفیتمشتریمدل کانو
-
68.
نویسنده : مهدی نیا، پروانه ؛
مجله:پژوهش های پولی - بانکی»زمستان 1389 - شماره 6 ISC (36 صفحه - از 133 تا 168 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکخدمات بانکیمدل کانورضایت مندی مشتری
-
69.
نویسنده : علوی طبری، سید حسین ؛ هدایت، زهرا ؛
مجله:دانش و پژوهش حسابداری»پاییز 1389 - شماره 22 (13 صفحه - از 4 تا 7، از 65 تا 73 )
کلیدواژه ها:کاربرانرضایتحسابداریاطلاعاتمدل کانورضایت کاربرانسیستمهای اطلاعاتیسیستم
-
70.
نویسنده : عباسیان، محمد ؛ رضایی، مریم ؛ نصرت آبادی، حمید ؛
مجله:مدیریت نظامی»پاییز 1389- شماره 39 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 77 تا 108 )
کلیدواژه ها:مدل کانورضایت کاربرآموزش مجازی تحت وبکاربراطلاعاتآموزشفناوری اطلاعاتآموزش الکترونیکیمجازیواسط کاربر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- ب (14 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)
- همایش ملی (2 مقاله)