کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (288 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : محمدی، مصطفی ؛ نیکزاد، فروغ ؛ اسدی، شکوفه ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1402 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 173 تا 193 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریهتل پارسیان آزادی رامسر
-
12.
نویسنده : حمدی، سید حامد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نوروزی مبارکه، علی ؛ نویسنده مسئول : سرداری، احمد ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (15 صفحه - از 5 تا 19 )
کلیدواژه ها:سیستمهای اجتماعیکاربران حرفهایتکنولوژی وب 20مدیریت ارتباط با مشتری
-
13.
نویسنده : کیانی، سید حمید ؛ لندران اصفهانی، سعید ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (10 صفحه - از 629 تا 638 )
کلیدواژه ها:نوآوریمدیریت ارتباط با مشتریبازگشت سرمایه
-
14.
نویسنده : هداوند، مجتبی ؛ رحیمی، زهرا ؛ تاجیک، فریبا ؛ مهدیزاده، مرضیه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (24 صفحه - از 1584 تا 1607 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیمدیریت ارتباط با مشترییادگیری ماشینیتحلیل کتاب سنجیداده های بزرگ
-
15.
نویسنده : خادمی، سید موسی ؛ نبی نیا، علیرضا ؛ رمضانی، مختار ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (15 صفحه - از 305 تا 319 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریتاپسیس فازیرقابت جهانیبانک هاموفقیت سازمان ها
-
16.
تأثیر هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری با هدف افزایش مزیت رقابتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران
نویسنده مسئول : نیک بین، مهنا ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریهوش تجاریدفاتر خدمات مسافرتی
-
17.
نویسنده : رضائی، قاسم ؛ زبرجد، کیارش ؛ درخشان علمدارلو، یوسف ؛
مجله:نخبگان علوم و مهندسی»فروردین 1402 - شماره 40 (10 صفحه - از 46 تا 55 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریشهرداری شیرازتولیدیفرآیندیمولفه های نوآوریاطلاعاتشیرازنوآوریمشتریان
-
18.
نویسنده : خوشرومعینی، عارف ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 1 (7 صفحه - از 123 تا 129 )
کلیدواژه ها:بازاریابیفناوری اطلاعاتمشتریبانکداری الکترونیکمشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتری
-
19.
نویسنده : ملایی، نوید ؛ میرغفوری، سید حبیب الله ؛ زارع، حبیب ؛ نویسنده مسئول : زنجیرچی، سید محمود ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 219 تا 232 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریصنعت گردشگریتئوری دادهبنیاداستقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتری
-
20.
نویسنده : محمودی عالمی، محسن ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (25 صفحه - از 3554 تا 3578 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیمدیریت دانش مشتریتوسعه دانش مشتریدریافت داده های مشتریپردازش داده های مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- ب (43 مقاله)
- بین المللی (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- ملی (4 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- A (4 مقاله)
- B (4 مقاله)
- C (3 مقاله)