کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (422 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابطحی، آسیه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (10 صفحه - از 1251 تا 1260 )
کلیدواژه ها:رگرسیونداده کاویمشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندی
-
2.
نویسنده : وکیل، سیدمحمدرضا ؛ محمدی، محمود ؛ معتدل، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : تیمورنژاد، کاوه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1403، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 109 تا 135 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریبانکداریالکترونیکابزارهای هوشتجارینگاشت شناختیفازیشبکههای عصبی حافظه دوسویه انجمنی
-
3.
نویسنده : سادات لاریجانی، سیدمحسن ؛ برزگر کلیجی، پیمان ؛ شاه بازاده زعفرانی، فاطمه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت ، ملی (13 صفحه - از 110 تا 122 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریکیفیت سیستمقابلیتهای فناوری اطلاعات
-
4.
نویسنده : زمانی، فرشته ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (6 صفحه - از 2698 تا 2703 )
کلیدواژه ها:بیمارستانبیمارمدیریت ارتباط با مشتری
-
5.
نویسنده مسئول : عنابی، محمد ؛ نویسنده : برنای تنها، مریم ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1403، دوره دهم - شماره 1 (13 صفحه - از 223 تا 235 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندوفاداری مشتریانشعب بانکارزش ویژهمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتری
-
6.
نویسنده : طیبی، سینا ؛ رضائی، رسول ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»بهار 1403 - شماره 5 (ویژه نامه) (22 صفحه - از 20 تا 41 )
کلیدواژه ها:پایداریمدیریت ارتباط با مشتریسرمایه ارتباطیمزیت رقابتی پایدارکیفیت رابطه درک شده.
-
7.
نویسنده مسئول : خانجانی هراتبر، عمار ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1403 - شماره 28 (13 صفحه - از 175 تا 187 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریبانک ملیاعتماد مشتری
-
8.
نویسنده : سقائی مقدم، سیده سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1403 - شماره 47 (12 صفحه - از 72 تا 83 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیارژش ویژه برندبیمه حافظمشترینگرشمشتریانمدلتمایل به خریدمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژه
-
9.
نویسنده : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ نویسنده مسئول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 136 تا 159 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعینظریه داده بنیادمشتریمشتریانوفاداری مشتریاطلاعاتمدلپژوهش
-
10.
نویسنده : نیکخوی، نوید ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحه - از 36 تا 51 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (94 مقاله)
- ب (52 مقاله)
- علمی-ترویجی (18 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (11 مقاله)
- همایش ملی (5 مقاله)