کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (288 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
81.
نویسنده : اسدپور، احمد علی ؛ پوربند، فرزاد ؛
مجله:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 17 (18 صفحه - از 11 تا 28 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیهرمزگانمدیریت ارتباط با مشتریشهرک صنعتیخدمات نوآورانه
-
82.
نویسنده : سیدی، سیده سمانه ؛ درودی، ابوالفضل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 46 (جلد اول) (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:شرکت کاریابیخدمات B2Bخدمات B2Cحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری
-
83.
نویسنده : پاشایی، سجاد ؛ بدری آذرین، یعقوب ؛ سین سیمینیو، سالواتور ؛ فیشنه، مجاهد ؛ نویسنده مسئول : عبدوی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:ورزشخدماتمدیریت ارتباط با مشتریاماکنمدل موفقیت
-
84.
نویسنده : محمودی، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1399 - شماره 1 (10 صفحه - از 18 تا 27 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدیریت ارتباط با مشتریرفتار مشتریانمشتریمشتریانرفتار مشتری
-
85.
نویسنده : درودی، هما ؛ نویسنده مسئول : نظری فرخی، حسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1399 - شماره 103 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:سازمانارتباطاتمدیریت ارتباط با مشتریرسانههای اجتماعی
-
86.
نویسنده : اخگری، نسرین ؛ احمدی شریف، محمود ؛ نویسنده مسئول : کشتکار هرانکی، مهران ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1399، دوره دهم - شماره 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (31 صفحه - از 91 تا 121 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریهوش تجاریابعادمولفه
-
87.
نویسنده : یازرلو، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز و زمستان 1399، سال دوم - شماره 7 (10 صفحه - از 29 تا 38 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیکارکنان فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران
-
88.
نویسنده مسئول : آتشگر، کریم ؛ نویسنده : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 399 تا 423 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسنقشه سفرمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
89.
نویسنده مسئول : باصولی، مهدی ؛ نویسنده : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 249 تا 261 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریهتلمعادلات ساختاری حداقل مربعات جزیی
-
90.
نویسنده : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ غلامی، محمدرضا ؛ محمدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریرفتار نوآورانهقابلیت های زیرساختی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- ب (43 مقاله)
- بین المللی (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- ملی (4 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- A (4 مقاله)
- B (4 مقاله)
- C (3 مقاله)