کلیدواژه مشتریان وفادار / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسنوند، کیمیا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1400، دوره دوم - شماره 1 (13 صفحه - از 8 تا 20 )
کلیدواژه ها:برندوفاداری به برندمدلهای وفاداری به برندمشتریوفاداریمشتریانبازاریابیمشتریان وفاداروفاداری مشتریتجاریمصرفکنندهرضایت
-
2.
نویسنده : ابراهیم زاده، شراره ؛ سبط، محمد وحید ؛ داوری اردکانی، حامد ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1398 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 143 تا 165 )
کلیدواژه ها:دادهکاویخدمات پس از فروشدرخت تصمیممشتریان وفادارسیستم های یکپارچه
-
3.
نویسنده : صافحیان، جلیل ؛ فکور ثقیه، امیر محمد ؛ خوراکیان، علیرضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره دهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 371 تا 398 )
کلیدواژه ها:بانک ملترفتار شهروندیمشتریان وفادارتعهد موثرمشتریمشتریانسازمانتعهد مؤثر مشتریمشـتریان
-
4.
نویسنده : قاسمی، مهدیه ؛ نجارزاده، محمد ؛
مجله:گردشگری شهری»تابستان 1394، دوره دوم - شماره 2 ISC (13 صفحه - از 153 تا 165 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت ادراک شدهتصویر مقصدوفاداری رفتاری به برندوفاداری نگرشی به برندگردشگرانوفاداریمشتریمقصدبازاریابیرضایت مشتریمشتریان
-
5.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛ رمضانی، مرتضی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 118 تا 135 )
کلیدواژه ها:تهرانخدماتمشتریان وفادارهتل های پنج ستارههتلوفاداری مشتریانتسهیلاتضریب همبستگیوفاداری مشتری
-
6.
نویسنده : تیموتی کینینگهام ؛ تری واورا ؛ لرزان آکسوی ؛ هنری والارد ؛
مجله:میثاق مدیران»آبان 1385 - شماره 16 (10 صفحه - از 22 تا 31 )
کلیدواژه ها:مشتریمشتریاناشتباهوفاداریوفاداری مشتریانکارکناناطلاعاتمشتریان وفاداررضایت کارکنان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)