کلیدواژه مشتریگرایی / (67 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده مسئول : آقاجان، وحید ؛ نویسنده : عابدی، حسین ؛ بهبودی، امید ؛
مجله:فضای گردشگری»بهار 1393 - شماره 10 (13 صفحه - از 39 تا 51 )
کلیدواژه ها:گردشگریبازارگراییمشتریگراییهماهنگی بین بخشیرقیبگرایی
-
42.
رابطه فرهنگ سازمانی با استراتژی مورد کاوی معاونت برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : عزیزآبادی فراهانی، فاطمه ؛ رشادت جو، حمیده ؛ رضایی، بهرام ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»زمستان 1392 - شماره 22 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 103 تا 122 )
کلیدواژه ها:استراتژیفرهنگ سازمانیمشتری گراییصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
-
43.
نویسنده : مهرافروز، مصطفی ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:عملکردمشتری گرایینیروی فروشمهارت های فروشفروش گراییتناوبفاعلزبانگروه اسمیردهزبان فارسیطبقهبندیکنشگر
-
44.
نویسنده : رجوعی، مرتضی ؛ خاک مردان، سمانه ؛
مجله:پژوهشنامه چاپ و نشر»تابستان 1392 - شماره 7 (12 صفحه - از 15 تا 26 )
کلیدواژه ها:بازارگراییعملکرد شرکتمشتری گراییرقیب گراییهماهنگی بین بخشی
-
45.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ سروش محمد آبادی، علی رضا ؛ حکاکی، سید مسعود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره جدید - شماره 13 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:عدالترضایتکیفیتوفاداری به نام تجاریمشتری گرایی
-
46.
نویسنده : عزیزی، فیروزه ؛ خسروانی، الهام ؛ مسیبی، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1391، دوره دوم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 130 تا 151 )
کلیدواژه ها:پاداشبازاریابی درونیمشتری گراییتوسعه و بهبـودشـعب بانـک ملـی اسـتان مازندرانکارکنانمشتری
-
47.
نویسنده : جوکار، علی اکبر ؛ نجاتی زاده، نبی الله ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1391 - شماره 32 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 117 تا 140 )
کلیدواژه ها:بازارگراییعملکرد کسب و کاررقابت گراییمشتري گرایی
-
48.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ باقری، محمدهادی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (24 صفحه - از 33 تا 56 )
کلیدواژه ها:مشتریگراییفروشگراییرابطهمندی با مشتریحفظ مشتریخدمات بانککارکنان فروش
-
49.
نویسنده : اسماعیل زاده مقری، علی ؛ اسدی، ناهید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (29 صفحه - از 301 تا 329 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیمشتریگراییبازاریابی درونیکیفیت خدمات و بانک حکمت ایرانیان
-
50.
نویسنده : یزدانی، حمید رضا ؛ زارع میرک آباد، علی ؛ نصیری، محمد حسین ؛ اسد نژاد، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانیمشتری گراییاقتصادخدماتیمشتریکارکنانبیمارستانپرستارانکیفیت خدماتخدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (7 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)