کلیدواژه وفاداری به برند / (164 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
61.
نویسنده : فرزین، میلاد ؛ صادقی، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : فانی، مجید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 226 تا 245 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برندرضایت مصرف کننده
-
62.
نویسنده مسئول : پورحسین، زهرا ؛ نویسنده : عبدوی، فاطمه ؛ جوانی، وجیهه ؛ پاشایی، سجاد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1399 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 81 تا 90 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندشبکه اجتماعیدلبستگی به برند
-
63.
نویسنده : خدادی، نهال ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (19 صفحه - از 112 تا 130 )
کلیدواژه ها:شناسایی برندوفاداری به برندهویت برندهویت اجتماعی
-
64.
نویسنده : گلمشکی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1399 - شماره 32 (11 صفحه - از 131 تا 141 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪﺧﻮد ﺳﺎزﮔﺎریﺳﺎزﮔﺎری ﻋﻤﻠﮑﺮدی
-
65.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (48 صفحه - از 197 تا 244 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتبلیغات نقطه خریدپاسخ عاطفیپاسخ شناختیخود پنداره مشتریبــههـابـههــامشــتری
-
66.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ احمدی، پرویز ؛ مومنی، محدثه ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نژاد، محمد ؛
مجله:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1399- شماره 10 (36 صفحه - از 73 تا 108 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندجامعه آنلاین برندویژگیهای جامعه آنلاین برندمشارکت مشتریان
-
67.
نویسنده : رشیدی، فاطمه ؛ غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 رتبه ج (وزارت علوم (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندکیفیت درک شدهتصویر کشور مبداارزش مد
-
68.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : بیگی، رویا ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 153 تا 193 )
کلیدواژه ها:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا
- 69.
-
70.
نویسنده : زارع پور نصیرابادی، ابراهیم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنايیج، اسداله ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 189 تا 211 )
کلیدواژه ها:الگوی مصرفهویت جنسیتیهویت شخصیوفاداری به برندسبکهای تصمیمگیری خرید
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (47 مقاله)
- ب (23 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (5 مقاله)
- همایش بین المللی (2 مقاله)