کلیدواژه گرایش به تبلیغ / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قائد امینی هارونی، عباس ؛ ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، فیروزه ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتگرایش به تبلیغتغییرنگرشتبلیغات فرهنگی روی وب
-
2.
نویسنده : ابراهیمزاده، رضا ؛ حقیقت، شراره ؛ همتی، علی ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»تابستان 1397 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 345 تا 356 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتگرایش به تبلیغاثربخشی تبلیغات شهریتصور از تبلیغآگاهی از تبلیغموسسات تبلیغات شهری وابسته به شهرداری
-
3.
نویسنده : باقری، سیدمحمد ؛ قلی پور گودرزی، آزیتا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 77 تا 93 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنگرش نسبت به تبلیغگرایش به تبلیغاثربخشی تبلیغادراک از طنزقصد استفاده از نام تجاری
-
4.
نویسنده : هشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 177 تا 194 )
کلیدواژه ها:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
-
5.
نویسنده : رهشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 138 تا 156 )
کلیدواژه ها:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
-
6.
نویسنده : مرادی، محمود ؛ اکبری، محسن ؛ خورسندنژاد، آرزو ؛ هشیوار، رقیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 183 تا 196 )
کلیدواژه ها:قصد خریدخلاقیت در تبلیغاتگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
نشریه مدیریت تبلیغات و فروش 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه مدیریت شهری و روستایی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- ب (1 مقاله)