کلیدواژه اثربخشی تبلیغات / (42 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده مسئول : سلیمانی، بهزاد ؛ نویسنده : فلاحی، فرزانه ؛
مجله:مبانی نظری هنرهای تجسمی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 8 ISC (11 صفحه - از 155 تا 165 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتگشتالتمدل آیدالوگوتایپ حریر
-
22.
نویسنده : درودی، هما ؛ نویسنده مسئول : رضوی سطوتی، شادی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1399- شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 329 تا 359 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتتمایل مشتریرسانه اجتماعی آنلاین
-
23.
نویسنده مسئول : جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 679 تا 701 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمخودگزارشگریبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکتبلیغاتهـا
-
24.
نویسنده : شمس الدینی، سهیلا ؛ میرابی، وحید رضا ؛ نویسنده مسئول : حنیفی، فرهاد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 127 تا 145 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتخدمات بانکیبازاریابی خدمات بانکیاثربخشی تبلیغات
-
25.
نویسنده : صفاری، سارا ؛ ابطحی، عطا الله ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : صادقی نائینی، حسن ؛
مجله:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1400 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 143 تا 156 )
کلیدواژه ها:طراحی صنعتیاثربخشی تبلیغاترونق تولیداستراتژی تبلیغاتی
-
26.
نویسنده : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1400 - شماره 53 (13 صفحه - از 47 تا 59 )
کلیدواژه ها:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
-
27.
نویسنده : بنی هاشمی امام قیسی، سید علی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (13 صفحه - از 598 تا 610 )
کلیدواژه ها: قصد خرید هنجارهای ذهنیاثربخشی تبلیغات
-
28.
نویسنده : قائد امینی هارونی، عباس ؛ ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، فیروزه ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:گرایش به تبلیغتغییرنگرشتبلیغات فرهنگی روی وبتبلیغاتاثربخشی تبلیغات
-
29.
نویسنده : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلات
-
30.
نویسنده : صوفی، محمد علی ؛ فلاح، علی ؛ مهرآرا، اسداله ؛ باقر زاده، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : متانی، مهرداد ؛
مجله:رسانه»تابستان 1401 - شماره 127 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 193 تا 208 )
کلیدواژه ها:جنسیتاثربخشی تبلیغاتصحه گذاریمحصول
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (14 مقاله)
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- B (4 مقاله)
- A (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)