کلیدواژه ادراک مشتری / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : نژادشکوهی، فاطمه ؛ دعایی، حبیب الله ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1393، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 105 تا 123 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریابعاد فرهنگی هافستدادراک مشتری از شرکتخرید اینترنتادراک مشتریفرهنگزن گراییمردگرایی
-
12.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:برندBrandصنعت هتل داریمميزی برندشاخص های مميزی برندهتلمشتریعملکردادراک مشتریتاریخچهمزیت رقابتی
-
13.
نویسنده : دعائی، حبیب اله ؛ کاظمی، مصطفی ؛ حسینی رباط، منصوره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 93 تا 104 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابینام و نشان تجاریارزش نام و نشان تجاریمحصولات رضویادراک مشتریادراک مشتریان
-
14.
نویسنده : شریف زاده، فتاح ؛ خانباشی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدماتادراک سازمانادراک مشتریمشتریمشتریانادراکاطلاعاتسازمان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)