کلیدواژه اعتماد مشتری / (55 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : پارسا، بیتا ؛ ترکاشوند، سعید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (16 صفحه - از 87 تا 102 )
کلیدواژه ها:دلبستگیاعتماد مشتریتعلق خاطر مشتری
-
12.
نویسنده : قزلباش، علی ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحه - از 42 تا 49 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار
-
13.
نویسنده : دبیری فرد، آریانا ؛ فردافشاری، امین الله ؛ داوری، کوروش ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (25 صفحه - از 1735 تا 1759 )
کلیدواژه ها:قانونیاخلاقیشیرازاقتصادیمسئولیت اجتماعیهتلتصویر شرکتاعتماد مشتریبشردوستانهزمان بحرانتصویرمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریان
-
14.
نویسنده : فلاح، احمد ؛ حامدی، ارکیده ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1400 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 112 تا 133 )
کلیدواژه ها:تعهدمشارکترضایت مشتریوفاداری مشتریاناعتماد مشتریمحصولات سامسونگ
-
15.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 231 تا 250 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
16.
نویسنده مسئول : هوائی، آرزو ؛ نویسنده : جمشیدی، زهره ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات دومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (21 صفحه - از 630 تا 650 )
کلیدواژه ها:دلبستگي برند اعتماد مشتري تعامل مشتري وﻓﺎداري ﺑﺮﻧﺪ
-
17.
نویسنده : محبی کندسری، اسماعیل ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (19 صفحه - از 1251 تا 1269 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیک عوامل فردی اعتماد مشتری عوامل شرکتی عوامل زیرساختی
-
18.
نویسنده : عبدی، جلال ؛ سواد کوهی، مهدی ؛ عربی، نقی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 70 (جلد نهم) (12 صفحه - از 23 تا 34 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت درک شدهدلبستگی به برند
-
19.
نویسنده مسئول : علیزاده چمازکتی، امیر ؛ نویسنده : ابراهیمیان جلودار، سید یاسر ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1400 - شماره 6 (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریبازاریابی سبزمسئولیت اجتماعی شرکتتصویر سبز
-
20.
نویسنده مسئول : عباسیان، محمد ؛ نویسنده : صحت، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 رتبه C (دانشگاه آزاد (27 صفحه - از 6 تا 32 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- A (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)