کلیدواژه اعتماد مشتری / (65 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده مسئول : علیزاده چمازکتی، امیر ؛ نویسنده : ابراهیمیان جلودار، سید یاسر ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1400 - شماره 6 (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریبازاریابی سبزمسئولیت اجتماعی شرکتتصویر سبز
-
22.
نویسنده مسئول : عباسیان، محمد ؛ نویسنده : صحت، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 رتبه C (دانشگاه آزاد (27 صفحه - از 6 تا 32 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدارحفظ مشتری
-
23.
نویسنده : نجاتی رشتآبادی، حجت ؛ دل افروز، نرگس ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره جدید - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 92 تا 119 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیاعتماد مشترینظریه دادهبنیاداعتماد به تبلیغاتتبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچینتبلیغاتمشتریاعتماداطلاعاتبلاکچینفناوری
-
24.
نویسنده : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ نویسنده مسئول : غریبی، حسن ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (19 صفحه - از 151 تا 169 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اینترنتیخرید اینترنتیاعتماد مشتریریسک ادراک شده
-
25.
نویسنده : نکوئی، فرزانه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (12 صفحه - از 172 تا 183 )
کلیدواژه ها:نوآوریاعتماد مشتریتسهیم دانشزبان مشترکتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیرابطه درک شده
-
26.
نویسنده مسئول : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ نویسنده : سجادی، زهره سادات ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1399 - شماره 4 (13 صفحه - از 111 تا 123 )
کلیدواژه ها:مشتریانرضایت مشتریاعتماد مشترینرم افزار Spssبازاریابی رابطهمندماشین ظرفشویی ال جیایموس Amosبازاریابی رابطه مندمشتری
-
27.
نویسنده : عسگری، محمدهادی ؛ غلامی، اسمعیل ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 799 تا 815 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریشهرت شرکتقصد خریدمشتری خطرات ادراک شده مشتری.
-
28.
نویسنده : مرادی، امین ؛
مجله:پژوهش در هنر و علوم انسانی»مهر 1399، سال پنجم - شماره 29 (12 صفحه - از 69 تا 80 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریوفاداری به برندتجربه مشتریمشارکت مشتریوابستگی به برند
-
29.
نویسنده : رضایی، محمد ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ علی پور درویش، زهرا ؛ نویسنده مسئول : رهنما رودپشتی، فریدون ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 10 تا 36 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرصنعت بیمهارزشآفرینی برندرویکرد داده بنیادبیمهمشتریشرکت بیمهمشتریانارزشارزشآفرینیاعتماد مشتری
-
30.
نویسنده : اکبرزاده، آیسان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندمشتریاعتماد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (15 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- A (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)