کلیدواژه آژانس های مسافرتی / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مترجم : آذر نوش، سمیرا ؛
مجله:نامه اتاق بازرگانی»اردیبهشت 1382 - شماره 421 (2 صفحه - از 36 تا 37 )
-
2.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 54 تا 74 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهامشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
3.
نویسنده : ابراهیمی، مهدی ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ محمدیان محمود جیق، نسیم ؛
مجله:گردشگری شهری»تابستان 1394، دوره دوم - شماره 2 ISC (14 صفحه - از 191 تا 204 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریآژانس های مسافرتیگونه شناسی خدماتهتل های پنج ستاره ی مشهدهتلاطلاعاتخدماتمدیرشهر مشهدگردشگریهتل هامشتریانپژوهش
-
4.
نویسنده مسئول : حسین زاده، اکرم ؛ نویسنده : حسن ابادی، داوود ؛ استعلاجی، علیرضا ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»بهار 1395، سال ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 185 تا 197 )
کلیدواژه ها:اصفهانگردشگریتوسعه گردشگریآژانسهای مسافرتی
-
5.
نویسنده : محمدیان محمود جیق، نسیم ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ سلطانی هوراند، امین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 203 تا 222 )
کلیدواژه ها:بازاریابیجایگاهیابیجایگاهیابی برندصنعت گردشگری و هتلداریآژانسهای مسافرتیهتلهای پنجستاره مشهدهتلهتلهتلهای پنجستاره شهر مشهدهتلهای پنجستاره شهر مشهد
-
6.
نویسنده : سنگی نور پور، عباسقلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1397 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 171 تا 202 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیمدلیابی معادلات ساختاریآژانسهای مسافرتیبازارگرائیرضایت مشتریعملکردکارکنانمشتریانرضایت مشتریانگردشگری
-
7.
نویسنده مسئول : یعقوبی منظری، پریسا ؛ نویسنده : اقامیری، سیدامیر ؛
مجله:جهان نوین»زمستان 1398 - شماره 8 (15 صفحه - از 8 تا 22 )
کلیدواژه ها:شبکه های عصبیخوشه بندیآژانس های مسافرتیهتل های ۵ ستاره تهران
-
8.
نویسنده : حسین زاده نصرتی، نسیم ؛ نازکتبار، حسین ؛ نویسنده مسئول : اسگندری، کریم ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 177 تا 190 )
کلیدواژه ها:گردشگریگردشگری مسئولانهپایداری مقصدهتلهاآژانسهای مسافرتی
-
9.
نویسنده مسئول : عباسپور، باقر ؛ نویسنده : آبتین، عبدالعزیز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 220 تا 238 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتقصد خریدتبلیغات دهان به دهانآژانس های مسافرتی
-
10.
نویسنده مسئول : اکبری مهرآباد، مرتضی ؛ نویسنده : اکبری مهرآباد، محمود ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 82 (جلد دوم) (15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیآژانس های مسافرتیرفتارهای خریدارمدیریت چرخه عمر محصولمدیریت بازخورد مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (3 مقاله)