کلیدواژه بازارگرایی / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 6
-
1.
نویسنده مسئول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ نویسنده : مزارعی، سجاد ؛ لاله زار، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 97 تا 114 )
کلیدواژه ها:بازارگراییمحصول جدیدروابط سیاسی مدیراننیاز ضمنی مشتریبازاریابی اکتشافیبازارمشتریعملکرد محصول جدیدبازاریابیاطلاعات
-
2.
نویسنده : بلوچی، حسن ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ حسنقلی پور یاصوری، طهمورث ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 95 تا 118 )
کلیدواژه ها:بازارگراییشدت رقابتآشفتگی بازارآشفتگی فنیقیمتگذاری راهبردی (استراتژیک)قیمتبازاررقابتعملکرد شرکتبازاریابی
-
3.
نویسنده : حکیمی، ایمان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 131 تا 149 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیجهتگیری های استراتژیکبازارگراییبازاربرندگرایی
-
4.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ سید امیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 97 تا 116 )
کلیدواژه ها:بازارگرایی داخلیشرکتهای ارائهدهندة خدمات اینترنتبازارگراییگرایش کارآفرینانه
-
5.
نویسنده : سیدامیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:بازارگراییمزیّت رقابتیشایستگی تجاریسازی فناوریمزیّت هزینهمزیّت تمایز
-
6.
نویسنده : رحیمی، رحیم ؛ درویشی، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 139 تا 162 )
کلیدواژه ها:بازارگراییعملکرد تجارینوآوری سازمانیبازاربازار
-
7.
نویسنده : اکبری نژاد، معصومه ؛ قره چه، منیژه ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها:بازارگرايیعملکرد صادراتی ادراکیارتباطات خارجیصنايع دستیhandicraftعملکرد صادراتیبازاراطلاعاتفرضیهمدلوابستگی
-
8.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازمانبازارگراییکارکنانبازاریابی درونیرفتار شهروندی سازمانیبانک ملتتعهد سازمانیمدلمشتریان