کلیدواژه بازاریابی الکترونیکی / (74 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مرادی، محمد ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»پاییز 1403 - شماره 43 ، ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 24 تا 39 )
کلیدواژه ها:دادهکاویشبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکیتحلیل رفتار کاربران
-
2.
نویسنده : مسعودی، فاطمه ؛
همایش:همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین»اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین (30 صفحه - از 3203 تا 3232 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیعملکرد پایدار شرکتجهت گیری بازاریابی الکترونیکیقابلیت های بازاریابی الکترونیکیقابلیت
-
3.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : اصغری خواه، سجاد ؛ موسوی، سید محمدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1403 - شماره 25 ، ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 170 تا 185 )
کلیدواژه ها:صادراتبازاریابی الکترونیکیبازاریابی بین المللبازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاراطلاعاتقابلیتفناوری اطلاعات و ارتباطاتبازارهای صادراتی
-
4.
نویسنده مسئول : تاش، مهیم ؛ نویسنده : امیری سردری، زهره ؛ یاوری، قمر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1402 - شماره 62 ، ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 321 تا 349 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریبازاریابی الکترونیکیفرصتکسبوکار جدید
-
5.
نویسنده : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : کردلو، حسین ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاین
-
6.
نویسنده مسئول : شکری خیادانی، مسعود ؛ نویسنده : قیمتی، علیرضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 ، ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 115 تا 139 )
کلیدواژه ها:تبلیغات پولیمیزان بازدید و تردد وبسایتجذب کاربر جدیدسرنخ سازیجذب ردیابی شبکههای اجتماعیبهینهسازی موتورهای جستجوبازاریابی الکترونیکیفازیکاربرمشتریپژوهش
-
7.
نویسنده : صفریان، شیوا ؛ رحمتي، مريم ؛ نویسنده مسئول : نسیمی، محمد علی ؛
مجله:آموزش و مدیریت کارآفرینی»پاییز 1402 - شماره 4 (20 صفحه - از 55 تا 74 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیمدیریت کارآفرینیبازاریابی محتواکسبوکار الکترونیکی
-
8.
نویسنده : گوهری، کورش ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، بین المللی (9 صفحه - از 483 تا 491 )
کلیدواژه ها:دیجیتالبازاریابی الکترونیکیخرید مشتریانتصمیم گیری خریدبرنامه های بازاریابی
-
9.
نویسنده : شریعتی، مریم ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ نویسنده مسئول : معتدل، محمدرضا ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1402- شماره 132 ، A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 51 تا 62 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیزنجیره تامین چابکگسترش عملکرد کیفیتمتدولوژی های بازاریابی الکترونیکی
-
10.
نویسنده : اسلامی شهر بابکی، سید محسن ؛ آقایی، نجف ؛ نویسنده مسئول : منظمی، امیر حسین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1402 - شماره 41 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 61 تا 76 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیتناسب اندامتوسعه ورزشکرونا
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (19 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (3 مقاله)
- همایش بین المللی (1 مقاله)