کلیدواژه خرید آنی / (35 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده مسئول : طولابی، زینب ؛ نویسنده : اروانه، مرجان ؛ شجاعیان، پری ؛
مجله:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1399 - 66,67 ISC (24 صفحه - از 53 تا 76 )
کلیدواژه ها:تجددگراییخرید آنیتنوعطلبی مشتریانتنوعدوستیجستجوی ایدهها
-
22.
نویسنده : نجفی زاده، نادره سادات ؛ ظهیری، مریم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 47 تا 61 )
کلیدواژه ها:فشار زمانیفرودگاهخرید آنیانگیزه خریدانتخاب انواع خرید
-
23.
نویسنده : بهمنی تبریزی، حسین ؛ نجات، سهیل ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها:خرید آنیعشق برندتبلیغات توصیهایوفاداری برندف تجریه نوستالژیک برندبرنـدبـهعشـقعشقمصرفهـا
-
24.
نویسنده : نجفی زاده، نادره السادات ؛ مرادیان، زهرا ؛ نبوی زاده، مهدی ؛
مجله:مطالعات علوم اسلامی انسانی»پاییز 1396 - شماره 11 (6 صفحه - از 152 تا 157 )
کلیدواژه ها:خرید آنیرفتار خرید آنیبازاریابی بصری
-
25.
نویسنده : نعامی، عبداله ؛ محمدی پور، مجتبی ؛ نقدی، بهمن ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 119 تا 138 )
کلیدواژه ها:فروشگاه زنجیرهایخرید آنیگرایش به لذت از خریدفعالیتهای قبل از خرید
-
26.
نویسنده : ناطق پور، ابوذر ؛ اسدپور، احمدعلی ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1395 - شماره 14 (16 صفحه - از 177 تا 192 )
کلیدواژه ها:تحلیل عامل اکتشافیخرید آنیتحلیل سلسله مراتب فازیفروشگاهخریـدخرید تفننیپژوهشمشتریان
-
27.
نویسنده : بخشی زاده، کبری ؛ خلیلی رودی، مرتضی ؛ رضائیان اکبرزاده، سامان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 29 تا 46 )
کلیدواژه ها:شخصیترفتار مصرفکنندهدرگیری ذهنیخرید آنیارزیابی هنجاریتمایل به خرید آنی
-
28.
نویسنده : نیکبخت، محمد جواد ؛ مشبکی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 985 تا 1004 )
کلیدواژه ها:خرید آنیآنی گرایی در رفتار خریدارعوامل درون فروشگاهیخریدارخریـد
-
29.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ نوع پسند اصیل، سید محمد ؛ امیری، نازنین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:Searchجستجوخرید آنیخرید آنلاین آنیخرید آنلاینهیجانهای مصرف کنندهمصرفکنندگانمصرفکنندگانخرید آنلاینخرید آنلاینهیجانهای مثبتهیجانهای مثبت
-
30.
نویسنده : عابدی، بابک ؛ عسگری، ناصر ؛ صفری، حسین ؛ اسد زاده، احمد ؛ رهنما، افشین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیویژگیهای محیطیاحساس مثبتخرید آنیمدگراییپژوهشخریدارانمشتریانمدلمحیط فروشگاهبازار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)