کلیدواژه رضایت مشتریان / (203 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
61.
نویسنده : یوسفی، علی ؛ پقه، عبدالعزیز ؛ اخوان فر، امیر ؛ نویسنده مسئول : همایونفر، مهدی ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 18 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 179 تا 196 )
کلیدواژه ها:زنجیره تامین سبزمدلسازی ساختاری تفسیریفرایند تحلیل شبکهرضایت مشتریان
-
62.
نویسنده : کرم پور، مهناز ؛ بیاناتی، ماه منیر ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (8 صفحه - از 580 تا 587 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی
-
63.
نویسنده : دهنوی، محمدحسن ؛ الهیاری، میثم ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1399، دوره ششم - شماره 2 (8 صفحه - از 29 تا 36 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانبانک اقتصاد نوین
-
64.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ هاتفی پور، هومن ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (12 صفحه - از 38 تا 49 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانعملکرد بنگاه های تجاری
-
65.
نویسنده مسئول : محرابیان، پژمان ؛
مجله:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»بهار 1399 - شماره 1 ، ب (وزارت علوم (8 صفحه - از 53 تا 60 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانارزش ادراکشدهاعتماد مشتریانخدمات الکترونیک شهرداری
-
66.
نویسنده : مرادخانی، میثم ؛ غمخواری، معصومه ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1398 - شماره 17 (9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانبازیپردازیانگیزههای درونی
-
67.
نویسنده : رحمانی، کاویان ؛ رضائی نور، جلال ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) ، A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:گردشگریرضایت مشتریانتودیم فازیصنعت رستوراندارینظریه چشمانداز
-
68.
نویسنده : طهماسبی روشن، ندا ؛ میر فخرالدینی، سید حیدر ؛ میر غفوری، سید حبیب الله ؛ نویسنده مسئول : مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1398، شماره 98 ، ج (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 7 تا 29 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانعملکردپایداریتبلیغاتدهان به دهانمدیریت زنجیره تامین پایدار
-
69.
نویسنده : بابایی میبدی، حمید ؛ نویسنده مسئول : علیرضایی، اسداله ؛
مجله:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1398 - شماره 28 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانشعب بانک ملی سیرجان.
-
70.
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ تقوی، امیرعلی ؛ قاسمی، علی ؛ جعفری، سیامک ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 ، B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 70 تا 87 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکحمایت اجتماعیرضایت مشتریانشبکه های اجتماعیتعداد دوستان شبکه های اجتماعیتعداد کاربران شبکه های اجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (39 مقاله)
- ب (23 مقاله)
- علمی-ترویجی (11 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (5 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)