کلیدواژه قدرت برند / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حیدری، رضا ؛ کمالی، محمد ؛ مودی، داود ؛ نویسنده مسئول : دهقان قهفرخی، امین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 217 تا 234 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی ورزشیبرندتجربه برندقدرت برندمصرفکنندگان
-
2.
نویسنده مسئول : پورکیانی، محمد ؛ نویسنده : برومند، محمدرضا ؛ افروزه، علی ؛ افروزه، محمد صادق ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:اشگاههای بدنسازیخلق تجربه محرکهای حسیتبلیغات دهان به دهانقدرت برند
-
3.
نویسنده مسئول : دهقان قهفرخی، امین ؛ نویسنده : حیدری، رضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیبازاریابی ورزشیبرندپوشاک ورزشیقدرت برند.
-
4.
نویسنده مسئول : غریبی، حسن ؛ نویسنده : دهدشتی، زهره ؛ حسینی مهر، محمدرضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 51 تا 75 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقدرت برندتمایل خرید مشتریفروشگاه بامیلو
-
5.
نویسنده : میرزایی کشه، مژگان ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:قدرت برندرابطه مشتریان با برندمنطق چیرگی مشترینقشة رابطه برندمشتریمشتریانشرکتهای خودروسازقدرتشرکتهای خودروساز ایرانینقشةنام تجاری
-
6.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ غلامپور، اسداله ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2/1 (14 صفحه - از 140 تا 153 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندقدرت برندارزش ﺑﺮﻧﺪ ﺻﻨﻌﺘﯽﻫﺰﯾﻨﻪ ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﻌﺎمله
-
7.
نویسنده : کوهزادی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (7 صفحه - از 14 تا 20 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیقدرت برندﮐﯿﻔﯿﺖ ادراک ﺷﺪه
-
8.
نویسنده : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ حمدی، کریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 115 تا 131 )
کلیدواژه ها:موقعیت استراتژیکجایگاه سازی برندتعمیم برندارزش مالی برندقدرت برندبرنـدتعمیممدلبـین المللـیBrandقدرت
-
9.
نویسنده : حمزئیان، عظیم ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات سیاسی»بهار 1395 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:شبکه قدرتقدرت برندقدرت اجتماعی برندقدرت در بازارقدرت از دیدگاه فوکو
-
10.
نویسنده : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:برندارتباطات یکپارچه بازاریابیقدرت برندعناصر ارتباطات یکپارچه بازاریابیبازارقوتبانکنام تجاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)