کلیدواژه مدیریت تجربه مشتری / (27 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : شکیب، بهناز ؛ رضانژاد، بابک ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره جدید - شماره 38 (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریمدیریت تجربه مشتریبانک ملت اصفهان
-
22.
نویسنده : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 250 تا 271 )
کلیدواژه ها:طراحی مدلتجربه مشتریخدمات بانکمدیریت تجربه مشتری
-
23.
نویسنده : بودلایی، حسن ؛ شهیدی، عالمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:تجربهتجربه مشتریتجربه مصرفکنندهمدیریت تجربه مشتری
-
24.
نویسنده : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 ، ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 40 تا 52 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریعوامل ادراکیمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتی
-
25.
نویسنده : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیعزاده، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 ، C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتیعوامل اداراکی
-
26.
نویسنده : انصاری، آذرنوش ؛ صنایعی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 65 تا 87 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمدیریت تجربه مشتریتداوم استفاده
-
27.
نویسنده : جانفرسا، ف ؛
مجله:بانک و اقتصاد»خرداد 1387 - شماره 92 (4 صفحه - از 62 تا 65 )
کلیدواژه ها:مشتریمدیریت تجربه مشتریمشتریاناطلاعاتکارکنانسازمانبانک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (14 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)