کلیدواژه مدیریت تجربه مشتری / (26 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رستم کمر ویجویه، رضا ؛ اقدسی، محمد ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (14 صفحه - از 386 تا 399 )
کلیدواژه ها:فرصت هاچالش هامدیریت تجربه مشتریبانکداری بازفی تک
-
2.
نویسنده : قاضی منش، مروا ؛ ناصرالمعمار، مرضیه ؛ محبوبی زاده، شقایق ؛ نویسنده مسئول : اشکانی، امید ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (11 صفحه - از 576 تا 586 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیتمدیریت تجربه مشتریطرح ریزی پیشاپیش کیفیت محصول
-
3.
نویسنده : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
4.
نویسنده : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 صفحه - از 7784 تا 7795 )
کلیدواژه ها:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
5.
نویسنده : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلی
-
6.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 23 تا 43 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
7.
نویسنده : کرکه آبادی، مهدیه ؛ عالی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : ملک، آتوسا ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1401 - شماره 18 (13 صفحه - از 55 تا 67 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیوفاداری به برندتجربه نام تجاریتعهد محاسباتیسن مشتریانبانک توسعه و تعاونمشتریمشتریانبــهمــدیریت تجربــه مشــتریمشــتری
-
8.
نویسنده : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ نویسنده مسئول : الهوردی، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 974 تا 1000 )
کلیدواژه ها:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
9.
نویسنده مسئول : مختاری، حامد ؛ نویسنده : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 143 تا 178 )
کلیدواژه ها:روش فراترکیبتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریفراترکیبشناساییمشــتریمشـــتریعواملکد
-
10.
نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:ابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیمدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریخدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (14 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)