کلیدواژه Brand awareness / (59 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده مسئول : بینا، شهناز ؛ نویسنده : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 171 تا 185 )
کلیدواژه ها:تداعی برندآگاهی برندرفتار خریدارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
-
32.
نویسنده مسئول : سنجری، بهزاد ؛ نویسنده : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 76 تا 89 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند
-
33.
نویسنده : رشیدی، فاطمه ؛ غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 رتبه ج (وزارت علوم (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندکیفیت درک شدهتصویر کشور مبداارزش مد
-
34.
نویسنده مسئول : رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده : قادری، فرشاد ؛ اسلامی، قاسم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1398 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
-
35.
نویسنده مسئول : شفیعی، شهرام ؛ نویسنده : رحیمی پردنجانی، امین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1398 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها:آگاهی برندباشگاه فوتبالوفاداری هوادارانسرمایهگذاری برنداعتبار برند
-
36.
نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده : موسوی، نرگس ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1398 - شماره 32 رتبه A (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 35 تا 55 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتصویر برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
37.
نویسنده مسئول : فریدونی، مسعود ؛ نویسنده : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 190 تا 203 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندعشق به برندبازاریابی ورزشیتجربه از برند
-
38.
نویسنده : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ نویسنده مسئول : مشبکی، اصغر ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 3 تا 51 )
کلیدواژه ها:آگاهی برندهوشیاری برندحساسیت برندقومگرایی مصرفی و رفتار خریدبرنـدمصــرفهــابـهبــربـاهـاخریـد
-
39.
نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده : موسوی، نرگس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیوفاداریتصویر برندپاسخدهی مشتریان
-
40.
نویسنده : کیان فر، ام البنین ؛ محقق، نادر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (17 صفحه - از 343 تا 359 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری برنداعتماد برندآگاهی برندبیمه ایران