کلیدواژه brand development / (17 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : قبادی، علی ؛ نویسنده : شتاب بوشهری، ناهید ؛ خطیبی، امین ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»بهار 1399 - شماره 47 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 247 تا 264 )
کلیدواژه ها:توسعه برندپوشاک ورزشیتوسعه افقی و توسعه عمودی
-
12.
نویسنده مسئول : خیاط، محمدعلی ؛ نویسنده : نصراللهی، محمدصادق ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:رسانهآسیب شناسیرسانه ملیصدا و سیماتبلیغات بازرگانیتوسعه برندکالای ملی
-
13.
نویسنده : بهاری، صالح ؛ بی نیاز، سید عباس ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 141 تا 165 )
کلیدواژه ها:لیگ برتر فوتبالتوسعه برندبازاریابی کمیناهداف حامیان مالیحامیتوسعه
-
14.
نویسنده مسئول : فریدونی، مسعود ؛ نویسنده : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1398 - شماره 39 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 79 تا 87 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابی ورزشیشخصیت برندباشگاه پرسپولیستوسعۀ برند
-
15.
نویسنده : اعتضاد، فاطمه السادات ؛ کارگر، حمید ؛ نویسنده مسئول : شاکر اردکانی، محمد ؛
مجله:گلجام»بهار و تابستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 195 تا 216 )
کلیدواژه ها:فرش دستبافمدیریت ارتباط با مشتریبرندتوسعه برندارزش برند
-
16.
نویسنده : میرزایی، میثم ؛ محمدکاظمی، رضا ؛ خادمی، مهدی ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 531 تا 548 )
کلیدواژه ها:صنعت ورزشارزش ویژه برندتوسعه برندبرند ورزشی
-
17.
تناسب سطح نوآوری در محصول با میزان تغییر در علامت تجاری: پیمایشی از مشتریان محصولات شوینده و بهداشتی
نویسنده مسئول : غریبی، جلیل ؛ نویسنده : ناظمی، ندا ؛
مجله:مدیریت نوآوری»تابستان 1396 - شماره 20 ISC (22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:نوآوری تدریجینوآوری محصولنوآوری جهشیتوسعه علامت تجاریعلامت تجاری جدیدپذیرندگان اولیه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (5 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)