کلیدواژه brand image / (111 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
61.
نویسنده : سازور، اعظم ؛ محمدی، عین اله ؛ نویسنده مسئول : قائدی، مریم ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1398 - شماره 93 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 123 تا 146 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش ویژه برندمعنای برندقدرت وابستگی به برندبین المللی شدن دانشگاه هاهویت برند.
-
62.
نویسنده مسئول : قائدامینی هارونی، عباس ؛ نویسنده : ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ عبدی، حمیرا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 رتبه C (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 73 تا 94 )
کلیدواژه ها:تبلیغات محیطیتصویر برندارزش ویژه برند
-
63.
نویسنده مسئول : فریدونی، مسعود ؛ نویسنده : کلاته سیفری، معصومه ؛ رضوی، محمد حسین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 547 تا 560 )
کلیدواژه ها:مدلسازیبازاریابی ورزشیتصویر برندبرند ورزشیلذت هواداران
-
64.
نویسنده : فرزی، حامد ؛ بروجردی، سعید ؛ نویسنده مسئول : یوسفی، بهرام ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 467 تا 482 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتصویر برندبازاریابی عصبیورزشکاران مشهور
-
65.
نویسنده مسئول : Shirmohammadi، Yazdan ؛ نویسنده : Abyaran، Parisa ؛
مجله:Tourism, Culture and Spirituality»Summer and Autumn 2019,Volume 4,Nuber 1 (24 صفحه - از 33 تا 56 )
کلیدواژه ها:religious beliefsbrand imageSpiritual Experiencereligious learningreligious travel benefit
-
66.
نویسنده : متقی، پیمان ؛ ملکی، محمدحسن ؛ عاشقی اسکوئی، هوشنگ ؛ شریفی، فاطمه ؛ صادقی، سید رسول ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 172 تا 197 )
کلیدواژه ها:نگرشتصویر ذهنی برندسهولت استفادهبانکداری همراهریسک ادارکیطبقهبندی موضوعی: E42؛ G2؛ G21؛ O33بانکاطلاعاتریسکمدلبانکداریفناوریمشتریان
-
67.
نویسنده : Keshkar، Sara ؛ Lawrence، Ian ؛ Dodds، Mark ؛ Morris، Erin ؛ Mahoney، Tara ؛ Heisey، Kevin ؛ Addesa، Francesco ؛ P. Hedlund، David ؛ Dickson، Geoff ؛ Ghasemi، Hamid ؛ Faruq، Abdullah ؛ Naylor، Michael ؛ Santomier، James ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Spring 2019, Volume 7 - Number 1 (25 صفحه - از 57 تا 81 )
کلیدواژه ها:societyreligionmediacultureOrganizational CulturesymbolsAthletesexualityadvertisementSportsSocial Normssocial valuesbrand imageSponsorshipSponsorsSocial ImageDigital Transformation
-
68.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1398 - شماره 53 ISC (20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها:نقشه مفهومی برندشبکه ادراکیبانک خاورمیانهتصویر برندهویت برندبانکبرنـدمشتریکـهبـا
-
69.
نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده : موسوی، نرگس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:وفاداریتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخدهی مشتریان
-
70.
نویسنده : آیت اللهی، امیر حسین ؛ پیمانی زاد، حسین ؛ فهیم دوین، حسن ؛ اسداللهی، احسان ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1398 - شماره 9 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 13 تا 25 )
کلیدواژه ها:محیطفدراسیونطول عمر قهرمانیورزشکاران تیم ملی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (35 مقاله)
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- A (7 مقاله)
- C (4 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- B (3 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)