کلیدواژه Celebrity Endorsement / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 13 تا 54 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
-
2.
نویسنده : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 347 تا 368 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهنگرشپژوهش
-
3.
نویسنده : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 253 تا 277 )
کلیدواژه ها:نگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهورنگرش به برندقصد خرید
-
4.
نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛ نویسنده : سیجانیوندی، شادیه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 139 تا 182 )
کلیدواژه ها:خودپندارهنگرش مصرفکنندهتائید کنندههای مشهورتبلیغاتبـههـابــر
-
5.
نویسنده مسئول : اسماعیلپور، مجید ؛ نویسنده : ایزدی، حمید ؛ افراخته، سلیمه ؛ زاهدی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 107 تا 140 )
کلیدواژه ها:تناسبمحبوبیتآشناییتخصصجذابیتشباهتتاییدکننده مشهورصداقت (اعتماد)تصویر نام تجاری