کلیدواژه Consumer Perception / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : غلامی افشار، مژگان ؛ نویسنده مسئول : مرادی هزاروند، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 4 (14 صفحه - از 28 تا 41 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتداعیات مصرف کنندهپنداره مصرف کننده
-
2.
نویسنده : فیروزی، لیلا ؛ نویسنده مسئول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 72 تا 90 )
کلیدواژه ها:ریسک شهرتادراک مشتریمسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدنرسانهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریانرسانه ایشدن
-
3.
نویسنده : احمدیان، سعید ؛ بازآیی، قاسمعلی ؛ موسوی، سید عباس ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، سید کامران ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (22 صفحه - از 1556 تا 1577 )
کلیدواژه ها:ادراک مصرف کنندهایمنی محصولادراک مصرف کننده از ایمنیایمنی لوازم خانگیمدلاطلاعاتطراحی
-
4.
نویسنده : درویش، مصیب ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 87 تا 105 )
کلیدواژه ها:رفتاررضایت مشتریاصالت رستورانارزش ادراک مصرفکنندهدلبستگی مکانی
-
5.
نویسنده : Ms. Banupriya K R ؛ Mr. Shrinidhi M ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 9 (9 صفحه - از 441 تا 449 )
کلیدواژه ها:StrategyPharmacyConsumer PerceptionDigital marketing
-
6.
نویسنده : احمدیان، سعید ؛ بازآیی، قاسمعلی ؛ حیدری، سیدعباس ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، سیدکامران ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 530 تا 548 )
کلیدواژه ها:ایمنی محصولادراک مصرف کننده از ایمنیایمنی لوازم خانگیادراک مصرف کنندهمدلاطلاعاتلوازمخانگی
-
7.
نویسنده : اعظمی، محسن ؛ نویسنده مسئول : آینه، معصومه ؛
مجله:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیدرک مصرف کننده
-
8.
نویسنده : سیدین، علی ؛ نویسنده مسئول : کارچانی، مهدی ؛
مجله:حقوقی دادگستری»پاییز 1399 - شماره 111 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 237 تا 280 )
کلیدواژه ها:ژنریسایدمرگ علامت تجاریعلامت ژنریکطبقۀ معناییلغو علامتعلامت توصیفیادراک مصرف کننده
-
9.
نویسنده : Sinha، Somesh Kumar ؛ Verma، Priyanka ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2018, Volume11 - Number 4 رتبه الف/ISC (36 صفحه - از 795 تا 830 )
کلیدواژه ها:gendersales promotionUtilitarian BenefitHedonic BenefitConsumer Perception
-
10.
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : آزادی، وحید ؛ آینه، معصومه ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 رتبه د (وزارت علوم (17 صفحه - از 181 تا 197 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهقصد خریدقصد خرید مصرفکننده